שווקו עם אינפורמציה, מכרו עם טרנספורמציה

אולי זה החליל צד עם הצליל היפה ביקום והנעים ביותר לנגינה – אבל הוא לא אומר לי כלום אם איני יודע ולא רוצה לדעת לנגן בחליל;

 

אינפורמציה – המידע על המוצר או השירות. מה המרכיבים והתכונות שלו. כמה מפגשים הסדנה כוללת ומי מעביר אותה.

 

האינפורמציה היא מידע יבש. לכן הלקוח מקבל ממנה תחושה שמנסים למכור לו ויוצרת התנגדות טבעית.

 

טרנספורמציה – משמעות המוצר לחיי הלקוח. למה התכונות האלה יגרמו לו עונג. איך הסדנה תשפר לו את איכות החיים.

 

השתדלו להעביר את האינפורמציה מראש. שהלקוח ידע עליה לפני שיחת המכירה שלכם – שתוכל לעסוק בעיקר בטרנספורמציה. 

 

הטיפ להיום, שווקו עם אינפורמציה, מכרו עם טרנספורמציה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

חושבים ששיווק תוכן זה טרנד? הכירו את הסיפור של צמיגי מישלן

סיפור מותג

3
דק' קריאה

כתיבה באמצעות chatֿ GPT, שנדבר על זה?

אקטואליה

2
דק' קריאה

אם לא הבנתם, בריקס הוא האירוע המשמעותי ביותר כרגע בעולם

אקטואליה

3
דק' קריאה
ספריה ריקה

האם תם זמנה של הספרות?

ספרות, קלאסיקה

2
דק' קריאה

אלוהי התנ״ך: האם נסלח על העוולות שלו בכל מחיר? ייתכן שכן…

קלאסיקה

5
דק' קריאה
עגל הזהב

הדרך הארוכה מאל אחד – לאחד יחיד ומיוחד

קלאסיקה

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!