שווקו עם אינפורמציה, מכרו עם טרנספורמציה

אולי זה החליל צד עם הצליל היפה ביקום והנעים ביותר לנגינה – אבל הוא לא אומר לי כלום אם איני יודע ולא רוצה לדעת לנגן בחליל;

 

אינפורמציה – המידע על המוצר או השירות. מה המרכיבים והתכונות שלו. כמה מפגשים הסדנה כוללת ומי מעביר אותה.

 

האינפורמציה היא מידע יבש. לכן הלקוח מקבל ממנה תחושה שמנסים למכור לו ויוצרת התנגדות טבעית.

 

טרנספורמציה – משמעות המוצר לחיי הלקוח. למה התכונות האלה יגרמו לו עונג. איך הסדנה תשפר לו את איכות החיים.

 

השתדלו להעביר את האינפורמציה מראש. שהלקוח ידע עליה לפני שיחת המכירה שלכם – שתוכל לעסוק בעיקר בטרנספורמציה. 

 

הטיפ להיום, שווקו עם אינפורמציה, מכרו עם טרנספורמציה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

למה להמשיך לכתוב למרות שה-AI יכתוב טוב יותר מאיתנו?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
האם המסך הוא הבעיה או פתרון לבעיה אחרת?

המסכים הם לא הבעיה – אלא מה שאין מאחוריהם

פרות קדושות

2
דק' קריאה
זה מסר חשוב. למה הוא מפהק?

לא העברת מסרים: 5 שקרים שסיפרו לכם על סטוריטלינג

עסקים

2
דק' קריאה

5 עקרונות טכניים שכל אתר חייב לעמוד בהם

עסקים

2
דק' קריאה

10 המאפיינים של הסיפור המענג ביותר לקריאה

מעבדה

3
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!