שווקו עם אינפורמציה, מכרו עם טרנספורמציה

אולי זה החליל צד עם הצליל היפה ביקום והנעים ביותר לנגינה – אבל הוא לא אומר לי כלום אם איני יודע ולא רוצה לדעת לנגן בחליל;

 

אינפורמציה – המידע על המוצר או השירות. מה המרכיבים והתכונות שלו. כמה מפגשים הסדנה כוללת ומי מעביר אותה.

 

האינפורמציה היא מידע יבש. לכן הלקוח מקבל ממנה תחושה שמנסים למכור לו ויוצרת התנגדות טבעית.

 

טרנספורמציה – משמעות המוצר לחיי הלקוח. למה התכונות האלה יגרמו לו עונג. איך הסדנה תשפר לו את איכות החיים.

 

השתדלו להעביר את האינפורמציה מראש. שהלקוח ידע עליה לפני שיחת המכירה שלכם – שתוכל לעסוק בעיקר בטרנספורמציה. 

 

הטיפ להיום, שווקו עם אינפורמציה, מכרו עם טרנספורמציה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

הערך האמיתי מאחורי הלוגו: האם הצליחו להפוך אותנו לפרסומות מהלכות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה

האלגוריתם הפנימי: כך תגרמו לאינטוציה שלכם לשרת אתכם

פרות קדושות

3
דק' קריאה

התיבלון הסודי של סטוריטלינג לפי לוואר ברטון

מעבדה

3
דק' קריאה

כוחה של האינטראקציה החיה עם הקהל: אומנות הסיפור בהופעה

מעבדה

3
דק' קריאה
AI, ChetGPT,רבי מכר, ספרים, קריאה, כתיבה, בינה מלכותית, רומן

האם הAI יחליף את הסופרים? ראיון עם ChetGPT.

פרות קדושות

3
דק' קריאה

אם אנחנו לקראת מלחמת עולם שלישית – הנה סצנת הפתיחה שלה

קונספציות

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!