צרו אמינות באמצעות חוויה אחידה

כשאני נוסע רחוק מהבית ורואה שלט של "ארומה", יש סיכוי גבוה שאני אעצור לקפה. הרי תמיד בא לי קפה טוב.

 

זה קורה מכיוון שהם הצליחו ליצור חוויה אחידה וצפויה מראש – אני מכיר את הטעם שלהם, השירות, המחיר ואפילו האווירה במקום. 

 

אם הייתי רואה שלט של בית קפה שאני לא מכיר או שקיבלתי ממנו חוויות שונות מדאי, כנראה שלא אעצור, פשוט כי אין לי מושג איך זה יהיה.

 

אחרי מספר חוויות קבועות ושיטתיות בסניפים שונים, אני מרגיש אמינות וביטחון כלפי החוויה הצפויה לי במקום. 

 

צרו חוויה אחידה באמצעות שתי שאלות פשוטות: "מה החוויה האידיאלית עבור הלקוח שלי?" וגם "איך אני יכול לקבע כל חלק בה?"

הטיפ להיום, צרו אמינות באמצעות חוויה אחידה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

קונספציות

2
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

קונספציות

2
דק' קריאה

מה זה "נרטיב" ואיך הוא מעצב את המציאות שלנו

מעבדה

3
דק' קריאה

סיפור האטלנטיס: האם אכן היה אי שנעלם במעמקי הים?

פרות קדושות

2
דק' קריאה

5 שאלות שיהפכו כל דבר לסיפור מרתק

מעבדה

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!