צרו אמינות באמצעות חוויה אחידה

כשאני נוסע רחוק מהבית ורואה שלט של "ארומה", יש סיכוי גבוה שאני אעצור לקפה. הרי תמיד בא לי קפה טוב.

 

זה קורה מכיוון שהם הצליחו ליצור חוויה אחידה וצפויה מראש – אני מכיר את הטעם שלהם, השירות, המחיר ואפילו האווירה במקום. 

 

אם הייתי רואה שלט של בית קפה שאני לא מכיר או שקיבלתי ממנו חוויות שונות מדאי, כנראה שלא אעצור, פשוט כי אין לי מושג איך זה יהיה.

 

אחרי מספר חוויות קבועות ושיטתיות בסניפים שונים, אני מרגיש אמינות וביטחון כלפי החוויה הצפויה לי במקום. 

 

צרו חוויה אחידה באמצעות שתי שאלות פשוטות: "מה החוויה האידיאלית עבור הלקוח שלי?" וגם "איך אני יכול לקבע כל חלק בה?"

הטיפ להיום, צרו אמינות באמצעות חוויה אחידה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

סליחה, יש לך מושג איך יוצרים סיפור?

מילון מושגים

14
דק' קריאה

היי, ChatGPT preview-o1, במה אתה מיוחד ושונה מהמודל האחרון?

סיפור מותג

4
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

קלאסיקה

2
דק' קריאה

גיבורים אאוט, בני אדם אין: איך דמות האנטי גיבור שינתה הכל?

אמנות הסיפור

3
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

אקטואליה

2
דק' קריאה

מה הסיכוי שכל הסיפורים בעולם הם רק 7 קווי עלילה? הכירו את התיאוריה של כריסטופר בוקר

אמנות הסיפור

4
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!