כשאני נוסע רחוק מהבית ורואה שלט של "ארומה", יש סיכוי גבוה שאני אעצור לקפה. הרי תמיד בא לי קפה טוב.
זה קורה מכיוון שהם הצליחו ליצור חוויה אחידה וצפויה מראש – אני מכיר את הטעם שלהם, השירות, המחיר ואפילו האווירה במקום.
אם הייתי רואה שלט של בית קפה שאני לא מכיר או שקיבלתי ממנו חוויות שונות מדאי, כנראה שלא אעצור, פשוט כי אין לי מושג איך זה יהיה.
אחרי מספר חוויות קבועות ושיטתיות בסניפים שונים, אני מרגיש אמינות וביטחון כלפי החוויה הצפויה לי במקום.
צרו חוויה אחידה באמצעות שתי שאלות פשוטות: "מה החוויה האידיאלית עבור הלקוח שלי?" וגם "איך אני יכול לקבע כל חלק בה?"
הטיפ להיום, צרו אמינות באמצעות חוויה אחידה.