צרו אמינות באמצעות חוויה אחידה

כשאני נוסע רחוק מהבית ורואה שלט של "ארומה", יש סיכוי גבוה שאני אעצור לקפה. הרי תמיד בא לי קפה טוב.

 

זה קורה מכיוון שהם הצליחו ליצור חוויה אחידה וצפויה מראש – אני מכיר את הטעם שלהם, השירות, המחיר ואפילו האווירה במקום. 

 

אם הייתי רואה שלט של בית קפה שאני לא מכיר או שקיבלתי ממנו חוויות שונות מדאי, כנראה שלא אעצור, פשוט כי אין לי מושג איך זה יהיה.

 

אחרי מספר חוויות קבועות ושיטתיות בסניפים שונים, אני מרגיש אמינות וביטחון כלפי החוויה הצפויה לי במקום. 

 

צרו חוויה אחידה באמצעות שתי שאלות פשוטות: "מה החוויה האידיאלית עבור הלקוח שלי?" וגם "איך אני יכול לקבע כל חלק בה?"

הטיפ להיום, צרו אמינות באמצעות חוויה אחידה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

האם 80% מהנשים נמשכות רק ל20% מהגברים ויתר הגברים נידונו לאומללות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
האם הידיד הגדול ביותר של ישראל?

טראמפ במזרח התיכון: האם ישראל נשארת מאחור?

קונספציות

2
דק' קריאה

למה להמשיך לכתוב למרות שה-AI יכתוב טוב יותר מאיתנו?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
האם המסך הוא הבעיה או פתרון לבעיה אחרת?

המסכים הם לא הבעיה – אלא מה שאין מאחוריהם

פרות קדושות

2
דק' קריאה
זה מסר חשוב. למה הוא מפהק?

לא העברת מסרים: 5 שקרים שסיפרו לכם על סטוריטלינג

עסקים

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!