צרו אמינות אותנטית, לא התגנבות

אין הרבה אנשים בעולם שיסגרו עסקה עם מישהו לא אמין. גם חוזה מנוסח היטב לא יכול להתמודד עם אדם כזה.

 

לכן, כשמנתחים את האמון בעסקים וההתנהלות שלהם מול לקוחות מקבלים שלושה דפוסי התנהגות מרכזיים:

 

חוסר אמינות – עסקים שלא מאמינים להם. לרוב הם זוכים להתעלמות מצד הלקוחות, או לתפקד כבסטה זמנית זולה ונודדת.

 

אמינות – עסקים שעומדים מאחורי המילה שלהם. לרוב הם יהיו המותגים הגדולים והמצליחים ביותר בענף הפעילות שלהם.

 

התגנבות – חיקוי של העסקים האמינים. ניסיון להישמע ולהיראות כמותם כדי לזכות ברסיסי אמינות שימנעו את ההתעלמות.

 

הטיפ להיום, צרו אמינות אותנטית, לא התגנבות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

כתיבה באמצעות chatֿ GPT, שנדבר על זה?

אקטואליה

2
דק' קריאה
ספריה ריקה

האם תם זמנה של הספרות?

ספרות, קלאסיקה

2
דק' קריאה

אלוהי התנ״ך: האם נסלח על העוולות שלו בכל מחיר? ייתכן שכן…

קלאסיקה

5
דק' קריאה
עגל הזהב

הדרך הארוכה מאל אחד – לאחד יחיד ומיוחד

קלאסיקה

3
דק' קריאה

האדם ואלוהים: אהבה דו צדדית? תפיסת האל לפי הרמב״ם

קלאסיקה

5
דק' קריאה

תיאוריית “מסע הגיבור”: לכל הסיפורים בעולם יש מבנה עלילה זהה

אמנות הסיפור

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!