הפגינו אמינות באמצעות דוגמה אישית

סמנכ"ל איקאה הגיע לעבודה עם פרארי. המנכ"ל ביקש ממנו שישאיר אותה בבית ויגיע לעבודה עם רכב אחר.

 

"איקאה הוא שם כפר סקנדינבי צנוע ולא ראוותני, הערכים של המותג נבנו על הרעיון של חיים טובים ופשוטים" הבהיר.

 

לקוחות לא יכולים להגיע לחנייה של איקאה, לראות פרארי בחניית הצוות ולהמשיך להאמין לערכי המותג.

 

ערכי העסק הם לא שורות שממלאים באסטרטגיית החברה, אלא משהו שצריך לעמוד מאחוריו ולשקף אותו בנאמנות.

 

אם מאמינים שאתם מאמינים לערכים שלכם – מאמינים לכם. לכן צרו אמינות באמצעות ערכים שבאים לידי ביטוי.

 

הטיפ להיום, הפגינו אמינות באמצעות דוגמה אישית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

סליחה, יש לך מושג איך יוצרים סיפור?

מילון מושגים

14
דק' קריאה

היי, ChatGPT preview-o1, במה אתה מיוחד ושונה מהמודל האחרון?

סיפור מותג

4
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

קלאסיקה

2
דק' קריאה

גיבורים אאוט, בני אדם אין: איך דמות האנטי גיבור שינתה הכל?

אמנות הסיפור

3
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

אקטואליה

2
דק' קריאה

מה הסיכוי שכל הסיפורים בעולם הם רק 7 קווי עלילה? הכירו את התיאוריה של כריסטופר בוקר

אמנות הסיפור

4
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!