הפגינו אמינות באמצעות דוגמה אישית

סמנכ"ל איקאה הגיע לעבודה עם פרארי. המנכ"ל ביקש ממנו שישאיר אותה בבית ויגיע לעבודה עם רכב אחר.

 

"איקאה הוא שם כפר סקנדינבי צנוע ולא ראוותני, הערכים של המותג נבנו על הרעיון של חיים טובים ופשוטים" הבהיר.

 

לקוחות לא יכולים להגיע לחנייה של איקאה, לראות פרארי בחניית הצוות ולהמשיך להאמין לערכי המותג.

 

ערכי העסק הם לא שורות שממלאים באסטרטגיית החברה, אלא משהו שצריך לעמוד מאחוריו ולשקף אותו בנאמנות.

 

אם מאמינים שאתם מאמינים לערכים שלכם – מאמינים לכם. לכן צרו אמינות באמצעות ערכים שבאים לידי ביטוי.

 

הטיפ להיום, הפגינו אמינות באמצעות דוגמה אישית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

למה להמשיך לכתוב למרות שה-AI יכתוב טוב יותר מאיתנו?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
האם המסך הוא הבעיה או פתרון לבעיה אחרת?

המסכים הם לא הבעיה – אלא מה שאין מאחוריהם

פרות קדושות

2
דק' קריאה
זה מסר חשוב. למה הוא מפהק?

לא העברת מסרים: 5 שקרים שסיפרו לכם על סטוריטלינג

עסקים

2
דק' קריאה

5 עקרונות טכניים שכל אתר חייב לעמוד בהם

עסקים

2
דק' קריאה

10 המאפיינים של הסיפור המענג ביותר לקריאה

מעבדה

3
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!