תנו לעובדות ולהישגים לדבר בשמכם

קשה להאמין לדעה או להשערה, בפרט כשהיא נאמרת מפי בעל עניין שמרוויח מהדעה או מההשערה הזו.

 

לכן, במקום לומר "אני מומחה לסטוריטלינג", העדיפו "עשיתי תארים בספרות והם עוזרים לי בבניית נרטיב עסקי".

 

במקום לומר "כדאי לך לשפץ את המטבח!", העדיפו "לפי הנתונים, אנשים משפצים את המטבח יותר מכל אזור אחר בבית, אפילו האמבטיה".

 

הציגו מומחיות בעזרת השכלה, ניסיון ועדויות לקוח, הם הרבה יותר אובייקטיבים ואמינים מכם. הם יהפכו אתכם לאמינים.

 

לא חייבים מחקר אקדמי כדי לדבר בעובדות, גם: "עשרות לקוחות קיבלו את השירות הזה, מלבד אחד כולם היו מרוצים"- זה עובדה.

הטיפ להיום, תנו לעובדות ולהישגים לגבר בשמכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

כשהסיפור שלך נשמע מופרך – אולי זה היתרון הכי גדול שלך

עסקים

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה

יציאה או הכנעה: מפה נרטיבית עכשווית של המלחמה בעזה

קונספציות

2
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

קונספציות

2
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

קונספציות

2
דק' קריאה

5 שאלות שיהפכו כל דבר לסיפור מרתק

מעבדה

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!