צרו פרובוקציה שאתם עומדים מאחוריה

כשבאים לפרסם משהו, האויב הגדול ביותר הוא האדישות. לכן פרסומאים ינסו לעורר עניין בכל דרך אפשרית, כולל פרובוקציה.

 

פרובוקציה היא מעשה או אמירה שמטרתה לעורר תגובה עזה אצל הצופה. כזו שגורמת לו לכעוס או לנוע באי נוחות.

 

חשוב להבחין בין שני סוגים של של פרובוקציה – כזו שהיא ריקה מתוכן או לא נכונה לעומת כזו שמייצגת את הערכים שלכם.

 

מותג האופנה בנטון רצה לשדר מסר אנטי כנסייתי והציג בפרסומת כומר ונזירה מתנשקים. זוהי פרובוקציה עם הערכים של המותג.

 

לעומת זאת, כאשר דומינוס פיצה כתבו “יצאנו במבצע פשוט כדי שגם היפות יבינו” זו הייתה פרובוקציה ריקה ופוגענית שהם התנצלו עליה.

 

הטיפ להיום, צרו פרובוקציה שאתם עומדים מאחוריה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

שלוש נרטיבים שונים כלפי הסכם הפסקת האש עם חיזבאללה

קונספציות

2
דק' קריאה

ערך עצמי שמבוסס על כסף הוא לא “מצליחנות” אלא נובורישיות פלצנית חלולה

פרות קדושות

4
דק' קריאה

האדם המרגיש: מה אם שיקרו לכם שהשכל עדיף מהרגש?

פרות קדושות

3
דק' קריאה

על מה יסכימו לשלם לנו בעתיד? מחשבות על יתרון האדם

קונספציות

5
דק' קריאה

האם 80% מהנשים נמשכות רק ל20% מהגברים ויתר הגברים נידונו לאומללות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
קריאה של ספרים, אנשים קוראים ספרות יפה

מה אנחנו מפסידים כשאנחנו קוראים פחות?

פרות קדושות

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!