צרו פרובוקציה שאתם עומדים מאחוריה

כשבאים לפרסם משהו, האויב הגדול ביותר הוא האדישות. לכן פרסומאים ינסו לעורר עניין בכל דרך אפשרית, כולל פרובוקציה.

 

פרובוקציה היא מעשה או אמירה שמטרתה לעורר תגובה עזה אצל הצופה. כזו שגורמת לו לכעוס או לנוע באי נוחות.

 

חשוב להבחין בין שני סוגים של של פרובוקציה – כזו שהיא ריקה מתוכן או לא נכונה לעומת כזו שמייצגת את הערכים שלכם.

 

מותג האופנה בנטון רצה לשדר מסר אנטי כנסייתי והציג בפרסומת כומר ונזירה מתנשקים. זוהי פרובוקציה עם הערכים של המותג.

 

לעומת זאת, כאשר דומינוס פיצה כתבו "יצאנו במבצע פשוט כדי שגם היפות יבינו" זו הייתה פרובוקציה ריקה ופוגענית שהם התנצלו עליה.

 

הטיפ להיום, צרו פרובוקציה שאתם עומדים מאחוריה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

האם 80% מהנשים נמשכות רק ל20% מהגברים ויתר הגברים נידונו לאומללות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
האם הידיד הגדול ביותר של ישראל?

טראמפ במזרח התיכון: האם ישראל נשארת מאחור?

קונספציות

2
דק' קריאה

למה להמשיך לכתוב למרות שה-AI יכתוב טוב יותר מאיתנו?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
האם המסך הוא הבעיה או פתרון לבעיה אחרת?

המסכים הם לא הבעיה – אלא מה שאין מאחוריהם

פרות קדושות

2
דק' קריאה
זה מסר חשוב. למה הוא מפהק?

לא העברת מסרים: 5 שקרים שסיפרו לכם על סטוריטלינג

עסקים

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!