קשה להאמין לדעה או להשערה, בפרט כשהיא נאמרת מפי בעל עניין שמרוויח מהדעה או מההשערה הזו.
לכן, במקום לומר “אני מומחה לסטוריטלינג”, העדיפו “עשיתי תארים בספרות והם עוזרים לי בבניית נרטיב עסקי”.
במקום לומר “כדאי לך לשפץ את המטבח!”, העדיפו “לפי הנתונים, אנשים משפצים את המטבח יותר מכל אזור אחר בבית, אפילו האמבטיה”.
הציגו מומחיות בעזרת השכלה, ניסיון ועדויות לקוח, הם הרבה יותר אובייקטיבים ואמינים מכם. הם יהפכו אתכם לאמינים.
לא חייבים מחקר אקדמי כדי לדבר בעובדות, גם: “עשרות לקוחות קיבלו את השירות הזה, מלבד אחד כולם היו מרוצים”- זה עובדה.
הטיפ להיום, תנו לעובדות ולהישגים לגבר בשמכם.