תנו לעובדות ולהישגים לדבר בשמכם

קשה להאמין לדעה או להשערה, בפרט כשהיא נאמרת מפי בעל עניין שמרוויח מהדעה או מההשערה הזו.

 

לכן, במקום לומר “אני מומחה לסטוריטלינג”, העדיפו “עשיתי תארים בספרות והם עוזרים לי בבניית נרטיב עסקי”.

 

במקום לומר “כדאי לך לשפץ את המטבח!”, העדיפו “לפי הנתונים, אנשים משפצים את המטבח יותר מכל אזור אחר בבית, אפילו האמבטיה”.

 

הציגו מומחיות בעזרת השכלה, ניסיון ועדויות לקוח, הם הרבה יותר אובייקטיבים ואמינים מכם. הם יהפכו אתכם לאמינים.

 

לא חייבים מחקר אקדמי כדי לדבר בעובדות, גם: “עשרות לקוחות קיבלו את השירות הזה, מלבד אחד כולם היו מרוצים”- זה עובדה.

הטיפ להיום, תנו לעובדות ולהישגים לגבר בשמכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

אקטואליה

2
דק' קריאה

מה הסיכוי שכל הסיפורים בעולם הם רק 7 קווי עלילה? הכירו את התיאוריה של כריסטופר בוקר

אמנות הסיפור

4
דק' קריאה

יהדות: הגבול המטושטש בין אמת לשקר, והאם זה באמת מעניין

קלאסיקה

3
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

אקטואליה

2
דק' קריאה

אלוהים: שאלה פילוסופית, או מסע מרתק אל תוך הנפש

קלאסיקה

4
דק' קריאה

כן, יש דבר כזה ידידים; קיימת בעולם אהבה אפלטונית

קלאסיקה

4
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!