היעזרו באפקט הדומיננטיות האסימטרית

כשאנשים מקבלים החלטות, הם מחפשים קיצורי דרך שיעזרו להם להחליט ויתמכו בתחושה שהם קיבלו את ההחלטה הנכונה.

 

נניח שתי אפשרויות: מסעדה עם דירוג 5 כוכבים – מרחק 25 דקות נסיעה, או: מסעדה עם 3 כוכבים במרחק של 5 דקות נסיעה.

 

עכשיו נוסיף אופציה שלישית: מסעדת 4 כוכבים במרחק 35 דקות נסיעה – הרוב יבחרו לנסוע 25 דקות. 

 

האופציה השלישית יצרו מרכיב לא הגיוני אסימטרי שמדגיש את האטרקטיביות של האופציה המועדפת.

 

אתם יכולים ליצור את האפקט הזה דרך פריטים בתוך התמחור שלכם או ביחס לתמחור של המתחרים שלכם ושל השוק.

 

הטיפ להיום, היעזרו באפקט הדומיננטיות האסימטרית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

הקמה, צמיחה או אולי משבר: מתי הזמן הנכון לפנות לייעוץ עסקי?

עסקים

4
דק' קריאה

מי באמת הפיל את משטר אסד? תלוי את מי שואלים

קונספציות

3
דק' קריאה

6 עקרונות למייל שפותחים, קוראים ומשאירים אחריו פרטים

עסקים

3
דק' קריאה

התיבלון הסודי של סטוריטלינג לפי לוואר ברטון

מעבדה

3
דק' קריאה

הערך האמיתי מאחורי הלוגו: האם הצליחו להפוך אותנו לפרסומות מהלכות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה

האלגוריתם הפנימי: כך תגרמו לאינטוציה שלכם לשרת אתכם

פרות קדושות

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!