כשאנשים מקבלים החלטות, הם מחפשים קיצורי דרך שיעזרו להם להחליט ויתמכו בתחושה שהם קיבלו את ההחלטה הנכונה.
נניח שתי אפשרויות: מסעדה עם דירוג 5 כוכבים – מרחק 25 דקות נסיעה, או: מסעדה עם 3 כוכבים במרחק של 5 דקות נסיעה.
עכשיו נוסיף אופציה שלישית: מסעדת 4 כוכבים במרחק 35 דקות נסיעה – הרוב יבחרו לנסוע 25 דקות.
האופציה השלישית יצרו מרכיב לא הגיוני אסימטרי שמדגיש את האטרקטיביות של האופציה המועדפת.
אתם יכולים ליצור את האפקט הזה דרך פריטים בתוך התמחור שלכם או ביחס לתמחור של המתחרים שלכם ושל השוק.
הטיפ להיום, היעזרו באפקט הדומיננטיות האסימטרית.