אל תתנו ללקוח תחושה שהוא מול טקסט מלאכותי

האם יצא לכם פעם להיכנס ל”תנאי השימוש” בתחתית האתר? הרגשתם שזה שפה משפטית נטולת “רגש”?

 

הרבה פעמים זו החוויה של הלקוח מול כאשר הוא קורא אתכם באתר או ברשתות חברתיות או אפילו בצ’אט.

 

זה יכול להיות משימוש לא מעודן בבינה מלאכותית, מהיצמדות למפרטים טכניים במקום לחוויה או מחשיבה שהלקוח זקוק רק למענה אינפורמטיבי.

 

האמת היא שלעיתים הלקוח רק מחפש לחוש את האדם שמאחורי המסך, זה מעניק תחושת אמון וביטחון לדעת שהוא מחובר לדופק.

 

לעיתים דווקא התכתבות עם שגיאות הקלדה עדינות, או אפילו פוסט “לא מקצועי” ללא עריכה לשונית יכולים ליצור אפקט חזק ואותנטי יותר.

 

הטיפ להיום, אל תתנו ללקוח תחושה שהוא מול טקסט מלאכותי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

שלוש נרטיבים שונים כלפי הסכם הפסקת האש עם חיזבאללה

קונספציות

2
דק' קריאה

ערך עצמי שמבוסס על כסף הוא לא “מצליחנות” אלא נובורישיות פלצנית חלולה

פרות קדושות

4
דק' קריאה

האדם המרגיש: מה אם שיקרו לכם שהשכל עדיף מהרגש?

פרות קדושות

3
דק' קריאה

על מה יסכימו לשלם לנו בעתיד? מחשבות על יתרון האדם

קונספציות

5
דק' קריאה

האם 80% מהנשים נמשכות רק ל20% מהגברים ויתר הגברים נידונו לאומללות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
קריאה של ספרים, אנשים קוראים ספרות יפה

מה אנחנו מפסידים כשאנחנו קוראים פחות?

פרות קדושות

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!