אל תתנו ללקוח תחושה שהוא מול טקסט מלאכותי

האם יצא לכם פעם להיכנס ל"תנאי השימוש" בתחתית האתר? הרגשתם שזה שפה משפטית נטולת "רגש"?

 

הרבה פעמים זו החוויה של הלקוח מול כאשר הוא קורא אתכם באתר או ברשתות חברתיות או אפילו בצ'אט.

 

זה יכול להיות משימוש לא מעודן בבינה מלאכותית, מהיצמדות למפרטים טכניים במקום לחוויה או מחשיבה שהלקוח זקוק רק למענה אינפורמטיבי.

 

האמת היא שלעיתים הלקוח רק מחפש לחוש את האדם שמאחורי המסך, זה מעניק תחושת אמון וביטחון לדעת שהוא מחובר לדופק.

 

לעיתים דווקא התכתבות עם שגיאות הקלדה עדינות, או אפילו פוסט "לא מקצועי" ללא עריכה לשונית יכולים ליצור אפקט חזק ואותנטי יותר.

 

הטיפ להיום, אל תתנו ללקוח תחושה שהוא מול טקסט מלאכותי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

כשהסיפור שלך נשמע מופרך – אולי זה היתרון הכי גדול שלך

עסקים

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

קונספציות

2
דק' קריאה

יציאה או הכנעה: מפה נרטיבית עכשווית של המלחמה בעזה

קונספציות

2
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

קונספציות

2
דק' קריאה

5 שאלות שיהפכו כל דבר לסיפור מרתק

מעבדה

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!