האם יצא לכם פעם להיכנס ל”תנאי השימוש” בתחתית האתר? הרגשתם שזה שפה משפטית נטולת “רגש”?
הרבה פעמים זו החוויה של הלקוח מול כאשר הוא קורא אתכם באתר או ברשתות חברתיות או אפילו בצ’אט.
זה יכול להיות משימוש לא מעודן בבינה מלאכותית, מהיצמדות למפרטים טכניים במקום לחוויה או מחשיבה שהלקוח זקוק רק למענה אינפורמטיבי.
האמת היא שלעיתים הלקוח רק מחפש לחוש את האדם שמאחורי המסך, זה מעניק תחושת אמון וביטחון לדעת שהוא מחובר לדופק.
לעיתים דווקא התכתבות עם שגיאות הקלדה עדינות, או אפילו פוסט “לא מקצועי” ללא עריכה לשונית יכולים ליצור אפקט חזק ואותנטי יותר.
הטיפ להיום, אל תתנו ללקוח תחושה שהוא מול טקסט מלאכותי.