אל תתנו ללקוח תחושה שהוא מול טקסט מלאכותי

האם יצא לכם פעם להיכנס ל”תנאי השימוש” בתחתית האתר? הרגשתם שזה שפה משפטית נטולת “רגש”?

 

הרבה פעמים זו החוויה של הלקוח מול כאשר הוא קורא אתכם באתר או ברשתות חברתיות או אפילו בצ’אט.

 

זה יכול להיות משימוש לא מעודן בבינה מלאכותית, מהיצמדות למפרטים טכניים במקום לחוויה או מחשיבה שהלקוח זקוק רק למענה אינפורמטיבי.

 

האמת היא שלעיתים הלקוח רק מחפש לחוש את האדם שמאחורי המסך, זה מעניק תחושת אמון וביטחון לדעת שהוא מחובר לדופק.

 

לעיתים דווקא התכתבות עם שגיאות הקלדה עדינות, או אפילו פוסט “לא מקצועי” ללא עריכה לשונית יכולים ליצור אפקט חזק ואותנטי יותר.

 

הטיפ להיום, אל תתנו ללקוח תחושה שהוא מול טקסט מלאכותי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

אקטואליה

2
דק' קריאה

מה הסיכוי שכל הסיפורים בעולם הם רק 7 קווי עלילה? הכירו את התיאוריה של כריסטופר בוקר

אמנות הסיפור

4
דק' קריאה

יהדות: הגבול המטושטש בין אמת לשקר, והאם זה באמת מעניין

קלאסיקה

3
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

אקטואליה

2
דק' קריאה

אלוהים: שאלה פילוסופית, או מסע מרתק אל תוך הנפש

קלאסיקה

4
דק' קריאה

כן, יש דבר כזה ידידים; קיימת בעולם אהבה אפלטונית

קלאסיקה

4
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!