אל תתנו ללקוח תחושה שהוא מול טקסט מלאכותי

האם יצא לכם פעם להיכנס ל”תנאי השימוש” בתחתית האתר? הרגשתם שזה שפה משפטית נטולת “רגש”?

 

הרבה פעמים זו החוויה של הלקוח מול כאשר הוא קורא אתכם באתר או ברשתות חברתיות או אפילו בצ’אט.

 

זה יכול להיות משימוש לא מעודן בבינה מלאכותית, מהיצמדות למפרטים טכניים במקום לחוויה או מחשיבה שהלקוח זקוק רק למענה אינפורמטיבי.

 

האמת היא שלעיתים הלקוח רק מחפש לחוש את האדם שמאחורי המסך, זה מעניק תחושת אמון וביטחון לדעת שהוא מחובר לדופק.

 

לעיתים דווקא התכתבות עם שגיאות הקלדה עדינות, או אפילו פוסט “לא מקצועי” ללא עריכה לשונית יכולים ליצור אפקט חזק ואותנטי יותר.

 

הטיפ להיום, אל תתנו ללקוח תחושה שהוא מול טקסט מלאכותי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

כתיבה באמצעות chatֿ GPT, שנדבר על זה?

אקטואליה

2
דק' קריאה
ספריה ריקה

האם תם זמנה של הספרות?

ספרות, קלאסיקה

2
דק' קריאה
עגל הזהב

הדרך הארוכה מאל אחד – לאחד יחיד ומיוחד

קלאסיקה

3
דק' קריאה

אלוהי התנ״ך: האם נסלח על העוולות שלו בכל מחיר? ייתכן שכן…

קלאסיקה

5
דק' קריאה

האדם ואלוהים: אהבה דו צדדית? תפיסת האל לפי הרמב״ם

קלאסיקה

5
דק' קריאה

תיאוריית “מסע הגיבור”: לכל הסיפורים בעולם יש מבנה עלילה זהה

אמנות הסיפור

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!