אין הרבה אנשים בעולם שיסגרו עסקה עם מישהו לא אמין. גם חוזה מנוסח היטב לא יכול להתמודד עם אדם כזה.
לכן, כשמנתחים את האמון בעסקים וההתנהלות שלהם מול לקוחות מקבלים שלושה דפוסי התנהגות מרכזיים:
חוסר אמינות – עסקים שלא מאמינים להם. לרוב הם זוכים להתעלמות מצד הלקוחות, או לתפקד כבסטה זמנית זולה ונודדת.
אמינות – עסקים שעומדים מאחורי המילה שלהם. לרוב הם יהיו המותגים הגדולים והמצליחים ביותר בענף הפעילות שלהם.
התגנבות – חיקוי של העסקים האמינים. ניסיון להישמע ולהיראות כמותם כדי לזכות ברסיסי אמינות שימנעו את ההתעלמות.
הטיפ להיום, צרו אמינות אותנטית, לא התגנבות.