צרו אמינות אותנטית, לא התגנבות

אין הרבה אנשים בעולם שיסגרו עסקה עם מישהו לא אמין. גם חוזה מנוסח היטב לא יכול להתמודד עם אדם כזה.

 

לכן, כשמנתחים את האמון בעסקים וההתנהלות שלהם מול לקוחות מקבלים שלושה דפוסי התנהגות מרכזיים:

 

חוסר אמינות – עסקים שלא מאמינים להם. לרוב הם זוכים להתעלמות מצד הלקוחות, או לתפקד כבסטה זמנית זולה ונודדת.

 

אמינות – עסקים שעומדים מאחורי המילה שלהם. לרוב הם יהיו המותגים הגדולים והמצליחים ביותר בענף הפעילות שלהם.

 

התגנבות – חיקוי של העסקים האמינים. ניסיון להישמע ולהיראות כמותם כדי לזכות ברסיסי אמינות שימנעו את ההתעלמות.

 

הטיפ להיום, צרו אמינות אותנטית, לא התגנבות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

אקטואליה

2
דק' קריאה

מה הסיכוי שכל הסיפורים בעולם הם רק 7 קווי עלילה? הכירו את התיאוריה של כריסטופר בוקר

אמנות הסיפור

4
דק' קריאה

יהדות: הגבול המטושטש בין אמת לשקר, והאם זה באמת מעניין

קלאסיקה

3
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

אקטואליה

2
דק' קריאה

אלוהים: שאלה פילוסופית, או מסע מרתק אל תוך הנפש

קלאסיקה

4
דק' קריאה

כן, יש דבר כזה ידידים; קיימת בעולם אהבה אפלטונית

קלאסיקה

4
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!