העניקו משמעות רבה לויזואליות אותנטית

קרה לכם שנכנסתם לאתר אינטרנט והכל מרגיש יפה מדי? או כפי שאנשי מקצוע אוהבים לכנות “שאטרי”? (ממאגר התמונות שאטרסטוק)

 

אז כן, יש היום אפשרויות ליצור מראה מושלם במעט משאבים בפרט עם בינה מלאכותית – אבל צריך להשתמש בהם נכון.

 

אם אתם מותג טכנולוגי בינלאומי, ייתכן ליטוש שכזה די מתבקש מכם. אבל אם אתם סוכן ביטוח זה מרגיש מרוחק ומנוכר.

 

לפעמים דווקא תמונה אותנטית של חיוך חצי עקום שלכם תעשה את העבודה הרבה יותר טוב מדוגמן הורס בתמונה אגדית.

 

שימו לב שהמטרה שלכם היא לא אסתטיקה אלא חיבור ללקוח – כאשר האסתטיקה נועדה לחיבור ולא הפוך.

הטיפ להיום, העניקו משמעות רבה לויזואליות אותנטית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

כתיבה באמצעות chatֿ GPT, שנדבר על זה?

אקטואליה

2
דק' קריאה
ספריה ריקה

האם תם זמנה של הספרות?

ספרות, קלאסיקה

2
דק' קריאה
עגל הזהב

הדרך הארוכה מאל אחד – לאחד יחיד ומיוחד

קלאסיקה

3
דק' קריאה

אלוהי התנ״ך: האם נסלח על העוולות שלו בכל מחיר? ייתכן שכן…

קלאסיקה

5
דק' קריאה

האדם ואלוהים: אהבה דו צדדית? תפיסת האל לפי הרמב״ם

קלאסיקה

5
דק' קריאה

תיאוריית “מסע הגיבור”: לכל הסיפורים בעולם יש מבנה עלילה זהה

אמנות הסיפור

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!