העניקו משמעות רבה לויזואליות אותנטית

קרה לכם שנכנסתם לאתר אינטרנט והכל מרגיש יפה מדי? או כפי שאנשי מקצוע אוהבים לכנות “שאטרי”? (ממאגר התמונות שאטרסטוק)

 

אז כן, יש היום אפשרויות ליצור מראה מושלם במעט משאבים בפרט עם בינה מלאכותית – אבל צריך להשתמש בהם נכון.

 

אם אתם מותג טכנולוגי בינלאומי, ייתכן ליטוש שכזה די מתבקש מכם. אבל אם אתם סוכן ביטוח זה מרגיש מרוחק ומנוכר.

 

לפעמים דווקא תמונה אותנטית של חיוך חצי עקום שלכם תעשה את העבודה הרבה יותר טוב מדוגמן הורס בתמונה אגדית.

 

שימו לב שהמטרה שלכם היא לא אסתטיקה אלא חיבור ללקוח – כאשר האסתטיקה נועדה לחיבור ולא הפוך.

הטיפ להיום, העניקו משמעות רבה לויזואליות אותנטית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

אקטואליה

2
דק' קריאה

מה הסיכוי שכל הסיפורים בעולם הם רק 7 קווי עלילה? הכירו את התיאוריה של כריסטופר בוקר

אמנות הסיפור

4
דק' קריאה

יהדות: הגבול המטושטש בין אמת לשקר, והאם זה באמת מעניין

קלאסיקה

3
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

אקטואליה

2
דק' קריאה

אלוהים: שאלה פילוסופית, או מסע מרתק אל תוך הנפש

קלאסיקה

4
דק' קריאה

כן, יש דבר כזה ידידים; קיימת בעולם אהבה אפלטונית

קלאסיקה

4
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!