העניקו משמעות רבה לויזואליות אותנטית

קרה לכם שנכנסתם לאתר אינטרנט והכל מרגיש יפה מדי? או כפי שאנשי מקצוע אוהבים לכנות “שאטרי”? (ממאגר התמונות שאטרסטוק)

 

אז כן, יש היום אפשרויות ליצור מראה מושלם במעט משאבים בפרט עם בינה מלאכותית – אבל צריך להשתמש בהם נכון.

 

אם אתם מותג טכנולוגי בינלאומי, ייתכן ליטוש שכזה די מתבקש מכם. אבל אם אתם סוכן ביטוח זה מרגיש מרוחק ומנוכר.

 

לפעמים דווקא תמונה אותנטית של חיוך חצי עקום שלכם תעשה את העבודה הרבה יותר טוב מדוגמן הורס בתמונה אגדית.

 

שימו לב שהמטרה שלכם היא לא אסתטיקה אלא חיבור ללקוח – כאשר האסתטיקה נועדה לחיבור ולא הפוך.

הטיפ להיום, העניקו משמעות רבה לויזואליות אותנטית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

שלוש נרטיבים שונים כלפי הסכם הפסקת האש עם חיזבאללה

קונספציות

2
דק' קריאה

ערך עצמי שמבוסס על כסף הוא לא “מצליחנות” אלא נובורישיות פלצנית חלולה

פרות קדושות

4
דק' קריאה

האדם המרגיש: מה אם שיקרו לכם שהשכל עדיף מהרגש?

פרות קדושות

3
דק' קריאה

על מה יסכימו לשלם לנו בעתיד? מחשבות על יתרון האדם

קונספציות

5
דק' קריאה

האם 80% מהנשים נמשכות רק ל20% מהגברים ויתר הגברים נידונו לאומללות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
קריאה של ספרים, אנשים קוראים ספרות יפה

מה אנחנו מפסידים כשאנחנו קוראים פחות?

פרות קדושות

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!