הפעילו דפוסי התנהגות אוטומטיים של לקוחות

בן אדם צריך לקבל מאות החלטות מידי יום. החל במה ללבוש או לאכול וכלה במה לומר ועל מה לוותר. זה די מסובך. 

 

לכן אנחנו מפעילים קיצורי דרך. טכניקות שמאפשרות לנו לסמן כיוון לגבי המציאות שאנו חיים בה ואיך לפעול.

 

לדוגמה, מוצר יקר ירגיש לנו לרוב איכותי וטוב יותר. כך, דרך המחיר קיצרנו את הצורך לברר על טיבו האמיתי של המוצר.

 

כך למשל,  אם כמה אנשים התלוננו על בן אדם או שבחו אותו, נקבע לעצמנו שזה נכון. למה? כי ככה זה על פי רוב.

 

לכן, חשבו בתחום שלכם על קיצורי הדרך האוטומטיים בהן הלקוחות מקבלים החלטות וכוונו אותם לטובתכם.

 

הטיפ להיום, הפעילו דפוסי התנהגות אוטומטיים של לקוחות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

קונספציות

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

קונספציות

2
דק' קריאה
שירה, רשתות חברתיות, יומנים, השראה, כתיבה, שיווק עצמי, פייסבוק

בין ספרות לשיווק עצמי- יחסי בגומלין בין כתיבה למדיה חברתית.

פרות קדושות

2
דק' קריאה

מה זה "נרטיב" ואיך הוא מעצב את המציאות שלנו

מעבדה

3
דק' קריאה
AI, ChetGPT,רבי מכר, ספרים, קריאה, כתיבה, בינה מלכותית, רומן

האם הAI יחליף את הסופרים? ראיון עם ChetGPT.

פרות קדושות

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!