בן אדם צריך לקבל מאות החלטות מידי יום. החל במה ללבוש או לאכול וכלה במה לומר ועל מה לוותר. זה די מסובך.
לכן אנחנו מפעילים קיצורי דרך. טכניקות שמאפשרות לנו לסמן כיוון לגבי המציאות שאנו חיים בה ואיך לפעול.
לדוגמה, מוצר יקר ירגיש לנו לרוב איכותי וטוב יותר. כך, דרך המחיר קיצרנו את הצורך לברר על טיבו האמיתי של המוצר.
כך למשל, אם כמה אנשים התלוננו על בן אדם או שבחו אותו, נקבע לעצמנו שזה נכון. למה? כי ככה זה על פי רוב.
לכן, חשבו בתחום שלכם על קיצורי הדרך האוטומטיים בהן הלקוחות מקבלים החלטות וכוונו אותם לטובתכם.
הטיפ להיום, הפעילו דפוסי התנהגות אוטומטיים של לקוחות.