אל תאתגרו לקוחות קיימים

כ-70% מההכנסות של רוב החברות מגיע מלקוחות קיימים. באמצעות הסכם קבוע או רכישות חוזרות.

 

רוב אנשי השיווק והמכירות מפנים את אותם תכנים שיווקים, לרוב פרובוקטיביים ומאתגרים, ללקוחות קיימים וחדשים.

 

הטעות היא שבעוד שאצל לקוחות חדשים צריכים לאתגר את החשיבה באמצעות תכנים פרובוקטיביים – אצל לקוחות קיימים לא.

 

הסיבה לכך היא שאצל לקוחות חדשים אנחנו רוצים לערער את הסטטוס קוו שלהם, אצל לקוחות קיימים אנחנו הסטטוס קוו שלהם.

 

לכן, התוכן עבור לקוחות קיימים צריך להיות הרבה יותר מתון, כזה שמחזק את ההחלטה הקיימת ולא מאתגר מדאי.

 

הטיפ להיום, אל תאתגרו לקוחות קיימים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

מיתוג מחדש: 5 היתרונות בכישלון או איך כישלון הוא המפתח היחיד להצלחה

קלאסיקה

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

קלאסיקה

2
דק' קריאה

היי, ChatGPT preview-o1, במה אתה מיוחד ושונה מהמודל האחרון?

סיפור מותג

4
דק' קריאה

סליחה, יש לך מושג איך יוצרים סיפור?

מילון מושגים

14
דק' קריאה

גיבורים אאוט, בני אדם אין: איך דמות האנטי גיבור שינתה הכל?

אמנות הסיפור

3
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

אקטואליה

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!