אל תאתגרו לקוחות קיימים

כ-70% מההכנסות של רוב החברות מגיע מלקוחות קיימים. באמצעות הסכם קבוע או רכישות חוזרות.

 

רוב אנשי השיווק והמכירות מפנים את אותם תכנים שיווקים, לרוב פרובוקטיביים ומאתגרים, ללקוחות קיימים וחדשים.

 

הטעות היא שבעוד שאצל לקוחות חדשים צריכים לאתגר את החשיבה באמצעות תכנים פרובוקטיביים – אצל לקוחות קיימים לא.

 

הסיבה לכך היא שאצל לקוחות חדשים אנחנו רוצים לערער את הסטטוס קוו שלהם, אצל לקוחות קיימים אנחנו הסטטוס קוו שלהם.

 

לכן, התוכן עבור לקוחות קיימים צריך להיות הרבה יותר מתון, כזה שמחזק את ההחלטה הקיימת ולא מאתגר מדאי.

 

הטיפ להיום, אל תאתגרו לקוחות קיימים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

6 עקרונות למייל שפותחים, קוראים ומשאירים אחריו פרטים

עסקים

3
דק' קריאה

הערך האמיתי מאחורי הלוגו: האם הצליחו להפוך אותנו לפרסומות מהלכות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה

האלגוריתם הפנימי: כך תגרמו לאינטוציה שלכם לשרת אתכם

פרות קדושות

3
דק' קריאה

התיבלון הסודי של סטוריטלינג לפי לוואר ברטון

מעבדה

3
דק' קריאה

כוחה של האינטראקציה החיה עם הקהל: אומנות הסיפור בהופעה

מעבדה

3
דק' קריאה
AI, ChetGPT,רבי מכר, ספרים, קריאה, כתיבה, בינה מלכותית, רומן

האם הAI יחליף את הסופרים? ראיון עם ChetGPT.

פרות קדושות

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!