להאמין בעסק או במותג זה לדעת שהוא יקיים את הבטחת המותג שלו. כלומר, המוצר או השירות יספקו את הערך המצופה מהם.
כך אם ארכוש נעליים ממותג אופנה אדע שאני אופנתי. אם ארכוש ממותג בריאות אדע שהנעליים שומרות על בריאות הרגל שלי.
אמון נוצר באמצעות פעולות בשטח המבטאות את הצדקת הערך. לדוגמה, אחריות במקרה של תקלה או חוסר שביעות רצון מהערך המצופה.
אמון יוצר אפקט כפול: מפחית את הסיכון של הלקוח ומאפשר לו לשלם יותר וגם מאפשר לו להמליץ לאחרים בידיעה שהוא לא יאכזב אותם.
צרו הבטחת מותג באמצעות שתי שאלות פשוטות: “מה כל הציפיות של הלקוח לקבל ממני?” ואז “על מה מהדברים האלה אני מוכן להתחייב?”
הטיפ להיום, צרו אמון באמצעות הבטחת מותג.