צרו אמון באמצעות הבטחת מותג

להאמין בעסק או במותג זה לדעת שהוא יקיים את הבטחת המותג שלו. כלומר, המוצר או השירות יספקו את הערך המצופה מהם.

 

כך אם ארכוש נעליים ממותג אופנה אדע שאני אופנתי. אם ארכוש ממותג בריאות אדע שהנעליים שומרות על בריאות הרגל שלי.

 

אמון נוצר באמצעות פעולות בשטח המבטאות את הצדקת הערך. לדוגמה, אחריות במקרה של תקלה או חוסר שביעות רצון מהערך המצופה.

 

אמון יוצר אפקט כפול: מפחית את הסיכון של הלקוח ומאפשר לו לשלם יותר וגם מאפשר לו להמליץ לאחרים בידיעה שהוא לא יאכזב אותם.

 

צרו הבטחת מותג באמצעות שתי שאלות פשוטות: “מה כל הציפיות של הלקוח לקבל ממני?” ואז “על מה מהדברים האלה אני מוכן להתחייב?” 

 

הטיפ להיום, צרו אמון באמצעות הבטחת מותג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

אקטואליה

2
דק' קריאה

מה הסיכוי שכל הסיפורים בעולם הם רק 7 קווי עלילה? הכירו את התיאוריה של כריסטופר בוקר

אמנות הסיפור

4
דק' קריאה

יהדות: הגבול המטושטש בין אמת לשקר, והאם זה באמת מעניין

קלאסיקה

3
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

אקטואליה

2
דק' קריאה

אלוהים: שאלה פילוסופית, או מסע מרתק אל תוך הנפש

קלאסיקה

4
דק' קריאה

כן, יש דבר כזה ידידים; קיימת בעולם אהבה אפלטונית

קלאסיקה

4
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!