עוררו אמינות באמצעות עקרון ההכבדה

כמה מוכרי פלאפל מצהירים שהם הכי זולים, הכי טעימים והכי אמינים? כמעט כמו מספר דוכני הפלאפל…

 

הביטוי לשון ללא עצמות ממחיש שקל לדבר ולהכריז. לכן אנחנו לא מאמינים לדיבורים וצריכים משהו מעבר.

 

זה המקור לעקרון ההכבדה. מי שמוכן לשלם מחיר אישי על ההצהרה שלו – כנראה רציני ואפשר לסמוך עליו.

 

המדען הישראלי אמוץ זהבי גילה שלכן האנטילופה המהירה בעדר מנתרת במקום ומוכנה לבזבז זמן כשנמר מתקרב.

 

זה העוצמה של לוחם שמוכן להיאבק עם יד אחת קשורה או של עסק שמוכן לתת החזר מלא תוך 30 יום או להפנות למתחרים שלו

הטיפ להיום, עוררו אמינות באמצעות עקרון ההכבדה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

סליחה, יש לך מושג איך יוצרים סיפור?

מילון מושגים

14
דק' קריאה

היי, ChatGPT preview-o1, במה אתה מיוחד ושונה מהמודל האחרון?

סיפור מותג

4
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

קלאסיקה

2
דק' קריאה

גיבורים אאוט, בני אדם אין: איך דמות האנטי גיבור שינתה הכל?

אמנות הסיפור

3
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

אקטואליה

2
דק' קריאה

מה הסיכוי שכל הסיפורים בעולם הם רק 7 קווי עלילה? הכירו את התיאוריה של כריסטופר בוקר

אמנות הסיפור

4
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!