עוררו אמינות באמצעות עקרון ההכבדה

כמה מוכרי פלאפל מצהירים שהם הכי זולים, הכי טעימים והכי אמינים? כמעט כמו מספר דוכני הפלאפל…

 

הביטוי לשון ללא עצמות ממחיש שקל לדבר ולהכריז. לכן אנחנו לא מאמינים לדיבורים וצריכים משהו מעבר.

 

זה המקור לעקרון ההכבדה. מי שמוכן לשלם מחיר אישי על ההצהרה שלו – כנראה רציני ואפשר לסמוך עליו.

 

המדען הישראלי אמוץ זהבי גילה שלכן האנטילופה המהירה בעדר מנתרת במקום ומוכנה לבזבז זמן כשנמר מתקרב.

 

זה העוצמה של לוחם שמוכן להיאבק עם יד אחת קשורה או של עסק שמוכן לתת החזר מלא תוך 30 יום או להפנות למתחרים שלו

הטיפ להיום, עוררו אמינות באמצעות עקרון ההכבדה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

למה להמשיך לכתוב למרות שה-AI יכתוב טוב יותר מאיתנו?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
האם המסך הוא הבעיה או פתרון לבעיה אחרת?

המסכים הם לא הבעיה – אלא מה שאין מאחוריהם

פרות קדושות

2
דק' קריאה
זה מסר חשוב. למה הוא מפהק?

לא העברת מסרים: 5 שקרים שסיפרו לכם על סטוריטלינג

עסקים

2
דק' קריאה

5 עקרונות טכניים שכל אתר חייב לעמוד בהם

עסקים

2
דק' קריאה

10 המאפיינים של הסיפור המענג ביותר לקריאה

מעבדה

3
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!