צרו פרובוקציה שאתם עומדים מאחוריה

כשבאים לפרסם משהו, האויב הגדול ביותר הוא האדישות. לכן פרסומאים ינסו לעורר עניין בכל דרך אפשרית, כולל פרובוקציה.

 

פרובוקציה היא מעשה או אמירה שמטרתה לעורר תגובה עזה אצל הצופה. כזו שגורמת לו לכעוס או לנוע באי נוחות.

 

חשוב להבחין בין שני סוגים של של פרובוקציה – כזו שהיא ריקה מתוכן או לא נכונה לעומת כזו שמייצגת את הערכים שלכם.

 

מותג האופנה בנטון רצה לשדר מסר אנטי כנסייתי והציג בפרסומת כומר ונזירה מתנשקים. זוהי פרובוקציה עם הערכים של המותג.

 

לעומת זאת, כאשר דומינוס פיצה כתבו "יצאנו במבצע פשוט כדי שגם היפות יבינו" זו הייתה פרובוקציה ריקה ופוגענית שהם התנצלו עליה.

 

הטיפ להיום, צרו פרובוקציה שאתם עומדים מאחוריה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

קונספציות

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

קונספציות

2
דק' קריאה
שירה, רשתות חברתיות, יומנים, השראה, כתיבה, שיווק עצמי, פייסבוק

בין ספרות לשיווק עצמי- יחסי בגומלין בין כתיבה למדיה חברתית.

פרות קדושות

2
דק' קריאה

מה זה "נרטיב" ואיך הוא מעצב את המציאות שלנו

מעבדה

3
דק' קריאה
AI, ChetGPT,רבי מכר, ספרים, קריאה, כתיבה, בינה מלכותית, רומן

האם הAI יחליף את הסופרים? ראיון עם ChetGPT.

פרות קדושות

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!