צרו איזון מציאותי באמצעות חיסרון או הגיון

יש לנו הבנה מסוימת של העולם. אם ההבנה הזו נשברת אנחנו הופכים חשדניים, מפוחדים וחסרי יכולת להתנהל במרחב ולקבל החלטות.

 

לכן, כאשר אנחנו רוצים לתת הצעה עסקית ללקוח אסור לשבור את האיזון וההגיון שהוא מכיר. אם ההצעה מתוקה מדי – הכניסו לה ההגיון או חיסרון.

 

רכב בחצי מחיר יעורר חשד שהשאסי נדפק או שיש כאן תרמית כלשהי. אבל אם המוכר יבהיר שהוא טס ללא התראה אז יש סיכוי שנרגע.

 

דוגמה נוספת היא הקמפיין של האוניברסיטה העברית: “קשה. אבל הכי טוב”. אנחנו מאמינים לחלק השני בעקבות החיסרון שהוצג בחלק הראשון. 

אז הטיפ להיום, צרו איזון מציאותי באמצעות חיסרון או היגיון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

שלוש נרטיבים שונים כלפי הסכם הפסקת האש עם חיזבאללה

קונספציות

2
דק' קריאה

ערך עצמי שמבוסס על כסף הוא לא “מצליחנות” אלא נובורישיות פלצנית חלולה

פרות קדושות

4
דק' קריאה

האדם המרגיש: מה אם שיקרו לכם שהשכל עדיף מהרגש?

פרות קדושות

3
דק' קריאה

על מה יסכימו לשלם לנו בעתיד? מחשבות על יתרון האדם

קונספציות

5
דק' קריאה

האם 80% מהנשים נמשכות רק ל20% מהגברים ויתר הגברים נידונו לאומללות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
קריאה של ספרים, אנשים קוראים ספרות יפה

מה אנחנו מפסידים כשאנחנו קוראים פחות?

פרות קדושות

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!