צרו איזון מציאותי באמצעות חיסרון או הגיון

יש לנו הבנה מסוימת של העולם. אם ההבנה הזו נשברת אנחנו הופכים חשדניים, מפוחדים וחסרי יכולת להתנהל במרחב ולקבל החלטות.

 

לכן, כאשר אנחנו רוצים לתת הצעה עסקית ללקוח אסור לשבור את האיזון וההגיון שהוא מכיר. אם ההצעה מתוקה מדי – הכניסו לה ההגיון או חיסרון.

 

רכב בחצי מחיר יעורר חשד שהשאסי נדפק או שיש כאן תרמית כלשהי. אבל אם המוכר יבהיר שהוא טס ללא התראה אז יש סיכוי שנרגע.

 

דוגמה נוספת היא הקמפיין של האוניברסיטה העברית: “קשה. אבל הכי טוב”. אנחנו מאמינים לחלק השני בעקבות החיסרון שהוצג בחלק הראשון. 

אז הטיפ להיום, צרו איזון מציאותי באמצעות חיסרון או היגיון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

אקטואליה

2
דק' קריאה

מה הסיכוי שכל הסיפורים בעולם הם רק 7 קווי עלילה? הכירו את התיאוריה של כריסטופר בוקר

אמנות הסיפור

4
דק' קריאה

יהדות: הגבול המטושטש בין אמת לשקר, והאם זה באמת מעניין

קלאסיקה

3
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

אקטואליה

2
דק' קריאה

אלוהים: שאלה פילוסופית, או מסע מרתק אל תוך הנפש

קלאסיקה

4
דק' קריאה

כן, יש דבר כזה ידידים; קיימת בעולם אהבה אפלטונית

קלאסיקה

4
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!