צרו איזון מציאותי באמצעות חיסרון או הגיון

יש לנו הבנה מסוימת של העולם. אם ההבנה הזו נשברת אנחנו הופכים חשדניים, מפוחדים וחסרי יכולת להתנהל במרחב ולקבל החלטות.

 

לכן, כאשר אנחנו רוצים לתת הצעה עסקית ללקוח אסור לשבור את האיזון וההגיון שהוא מכיר. אם ההצעה מתוקה מדי – הכניסו לה ההגיון או חיסרון.

 

רכב בחצי מחיר יעורר חשד שהשאסי נדפק או שיש כאן תרמית כלשהי. אבל אם המוכר יבהיר שהוא טס ללא התראה אז יש סיכוי שנרגע.

 

דוגמה נוספת היא הקמפיין של האוניברסיטה העברית: "קשה. אבל הכי טוב". אנחנו מאמינים לחלק השני בעקבות החיסרון שהוצג בחלק הראשון. 

אז הטיפ להיום, צרו איזון מציאותי באמצעות חיסרון או היגיון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

האם 80% מהנשים נמשכות רק ל20% מהגברים ויתר הגברים נידונו לאומללות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
האם הידיד הגדול ביותר של ישראל?

טראמפ במזרח התיכון: האם ישראל נשארת מאחור?

קונספציות

2
דק' קריאה

למה להמשיך לכתוב למרות שה-AI יכתוב טוב יותר מאיתנו?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
האם המסך הוא הבעיה או פתרון לבעיה אחרת?

המסכים הם לא הבעיה – אלא מה שאין מאחוריהם

פרות קדושות

2
דק' קריאה
זה מסר חשוב. למה הוא מפהק?

לא העברת מסרים: 5 שקרים שסיפרו לכם על סטוריטלינג

עסקים

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!