היו ערניים לסכנות השוק והיערכו אליהם מראש

כמעט כל החברות שיצרו מכונות כתיבה נעלמו מהעולם. הם לא חלמו שהמחשב והמקלדות יהפכו אותם מחברה רווחית לשיעור היסטוריה.

 

שינויים בשוק הם לרוב יותר גדולים מהעסק, הם יכולים לשטוף אותו כמו גל ענק שמטביע ספינה קטנה. לכן היו ערניים לסכנות השוק:

 

לקוחות קצה – שאלו לקוחות קצה שעוזבים אתכם מה הסיבה לכך. לפעמים תגלו שזה לא המתחרה שלכם אלא איום שמתקרב לכיוונכם.

 

שחקנים חדשים – לעיתים העצמת ביקוש שמרגישה כמו ביצת זהב, מכניסה חברות גלובליות אמתניות לתוך השוק שלכם ומשנה את כללי המשחק.

 

שינויים – בדיוק כמו בהזמנויות חדשות, גם איומים עלולים לנבוע משינוי של חוק, טכנולוגיה חדשה, שינוי באורח החיים או כל תנועה אנושית אחרת.

 

הטיפ להיום, היו ערניים לסכנות השוק והערכו אליהם מראש.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

למה להמשיך לכתוב למרות שה-AI יכתוב טוב יותר מאיתנו?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
האם המסך הוא הבעיה או פתרון לבעיה אחרת?

המסכים הם לא הבעיה – אלא מה שאין מאחוריהם

פרות קדושות

2
דק' קריאה
זה מסר חשוב. למה הוא מפהק?

לא העברת מסרים: 5 שקרים שסיפרו לכם על סטוריטלינג

עסקים

2
דק' קריאה

5 עקרונות טכניים שכל אתר חייב לעמוד בהם

עסקים

2
דק' קריאה

10 המאפיינים של הסיפור המענג ביותר לקריאה

מעבדה

3
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!