היו ערניים לסכנות השוק והיערכו אליהם מראש

כמעט כל החברות שיצרו מכונות כתיבה נעלמו מהעולם. הם לא חלמו שהמחשב והמקלדות יהפכו אותם מחברה רווחית לשיעור היסטוריה.

 

שינויים בשוק הם לרוב יותר גדולים מהעסק, הם יכולים לשטוף אותו כמו גל ענק שמטביע ספינה קטנה. לכן היו ערניים לסכנות השוק:

 

לקוחות קצה – שאלו לקוחות קצה שעוזבים אתכם מה הסיבה לכך. לפעמים תגלו שזה לא המתחרה שלכם אלא איום שמתקרב לכיוונכם.

 

שחקנים חדשים – לעיתים העצמת ביקוש שמרגישה כמו ביצת זהב, מכניסה חברות גלובליות אמתניות לתוך השוק שלכם ומשנה את כללי המשחק.

 

שינויים – בדיוק כמו בהזמנויות חדשות, גם איומים עלולים לנבוע משינוי של חוק, טכנולוגיה חדשה, שינוי באורח החיים או כל תנועה אנושית אחרת.

 

הטיפ להיום, היו ערניים לסכנות השוק והערכו אליהם מראש.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

6 עקרונות למייל שפותחים, קוראים ומשאירים אחריו פרטים

עסקים

3
דק' קריאה

הערך האמיתי מאחורי הלוגו: האם הצליחו להפוך אותנו לפרסומות מהלכות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה

האלגוריתם הפנימי: כך תגרמו לאינטוציה שלכם לשרת אתכם

פרות קדושות

3
דק' קריאה

התיבלון הסודי של סטוריטלינג לפי לוואר ברטון

מעבדה

3
דק' קריאה

כוחה של האינטראקציה החיה עם הקהל: אומנות הסיפור בהופעה

מעבדה

3
דק' קריאה
AI, ChetGPT,רבי מכר, ספרים, קריאה, כתיבה, בינה מלכותית, רומן

האם הAI יחליף את הסופרים? ראיון עם ChetGPT.

פרות קדושות

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!