היו ערניים לסכנות השוק והיערכו אליהם מראש

כמעט כל החברות שיצרו מכונות כתיבה נעלמו מהעולם. הם לא חלמו שהמחשב והמקלדות יהפכו אותם מחברה רווחית לשיעור היסטוריה.

 

שינויים בשוק הם לרוב יותר גדולים מהעסק, הם יכולים לשטוף אותו כמו גל ענק שמטביע ספינה קטנה. לכן היו ערניים לסכנות השוק:

 

לקוחות קצה – שאלו לקוחות קצה שעוזבים אתכם מה הסיבה לכך. לפעמים תגלו שזה לא המתחרה שלכם אלא איום שמתקרב לכיוונכם.

 

שחקנים חדשים – לעיתים העצמת ביקוש שמרגישה כמו ביצת זהב, מכניסה חברות גלובליות אמתניות לתוך השוק שלכם ומשנה את כללי המשחק.

 

שינויים – בדיוק כמו בהזמנויות חדשות, גם איומים עלולים לנבוע משינוי של חוק, טכנולוגיה חדשה, שינוי באורח החיים או כל תנועה אנושית אחרת.

 

הטיפ להיום, היו ערניים לסכנות השוק והערכו אליהם מראש.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

קונספציות

2
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

קונספציות

2
דק' קריאה

מה זה "נרטיב" ואיך הוא מעצב את המציאות שלנו

מעבדה

3
דק' קריאה

סיפור האטלנטיס: האם אכן היה אי שנעלם במעמקי הים?

פרות קדושות

2
דק' קריאה

5 שאלות שיהפכו כל דבר לסיפור מרתק

מעבדה

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!