בחנו את קצב הצמיחה האמיתי שלכם

מה יקרה לאנשים שחוו והתנסו במוצר הייעודי שלכם? האם הם יספרו לחברים שלהם או ישמרו לעצמם?

הרבה עסקים ובפרט סטארטאפים מניחים שברגע שהמאמצים המוקדמים של המוצר יתנסו, הם יביאו את השאר.

העניין הוא שזה הנחת יסוד שלעיתים משוללת קשר עם המציאות. לכן צריך לבחון אותה ולשפר את המוצר בהתאם.

קחות קבוצה קטנה של קהל היעד שלכם, תנו להם לחוות ולהתנסות במוצר ובחנו כמה מהם מביאים בפועל אנשים נוספים.

אם הם לא מביאים, שווה לבחון שינויים במוצר שיגרמו להם כן להזמין אנשים נוספים וליצור את קצב הצמיחה הרצוי לכם.

הטיפ להיום, בחנו את קצב הצמיחה האמיתי שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

שלוש נרטיבים שונים כלפי הסכם הפסקת האש עם חיזבאללה

קונספציות

2
דק' קריאה

ערך עצמי שמבוסס על כסף הוא לא “מצליחנות” אלא נובורישיות פלצנית חלולה

פרות קדושות

4
דק' קריאה

האדם המרגיש: מה אם שיקרו לכם שהשכל עדיף מהרגש?

פרות קדושות

3
דק' קריאה

על מה יסכימו לשלם לנו בעתיד? מחשבות על יתרון האדם

קונספציות

5
דק' קריאה

האם 80% מהנשים נמשכות רק ל20% מהגברים ויתר הגברים נידונו לאומללות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
קריאה של ספרים, אנשים קוראים ספרות יפה

מה אנחנו מפסידים כשאנחנו קוראים פחות?

פרות קדושות

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!