בחנו את קצב הצמיחה האמיתי שלכם

מה יקרה לאנשים שחוו והתנסו במוצר הייעודי שלכם? האם הם יספרו לחברים שלהם או ישמרו לעצמם?

הרבה עסקים ובפרט סטארטאפים מניחים שברגע שהמאמצים המוקדמים של המוצר יתנסו, הם יביאו את השאר.

העניין הוא שזה הנחת יסוד שלעיתים משוללת קשר עם המציאות. לכן צריך לבחון אותה ולשפר את המוצר בהתאם.

קחות קבוצה קטנה של קהל היעד שלכם, תנו להם לחוות ולהתנסות במוצר ובחנו כמה מהם מביאים בפועל אנשים נוספים.

אם הם לא מביאים, שווה לבחון שינויים במוצר שיגרמו להם כן להזמין אנשים נוספים וליצור את קצב הצמיחה הרצוי לכם.

הטיפ להיום, בחנו את קצב הצמיחה האמיתי שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

אקטואליה

2
דק' קריאה

מה הסיכוי שכל הסיפורים בעולם הם רק 7 קווי עלילה? הכירו את התיאוריה של כריסטופר בוקר

אמנות הסיפור

4
דק' קריאה

יהדות: הגבול המטושטש בין אמת לשקר, והאם זה באמת מעניין

קלאסיקה

3
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

אקטואליה

2
דק' קריאה

אלוהים: שאלה פילוסופית, או מסע מרתק אל תוך הנפש

קלאסיקה

4
דק' קריאה

כן, יש דבר כזה ידידים; קיימת בעולם אהבה אפלטונית

קלאסיקה

4
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!