בחנו את קצב הצמיחה האמיתי שלכם

מה יקרה לאנשים שחוו והתנסו במוצר הייעודי שלכם? האם הם יספרו לחברים שלהם או ישמרו לעצמם?

הרבה עסקים ובפרט סטארטאפים מניחים שברגע שהמאמצים המוקדמים של המוצר יתנסו, הם יביאו את השאר.

העניין הוא שזה הנחת יסוד שלעיתים משוללת קשר עם המציאות. לכן צריך לבחון אותה ולשפר את המוצר בהתאם.

קחות קבוצה קטנה של קהל היעד שלכם, תנו להם לחוות ולהתנסות במוצר ובחנו כמה מהם מביאים בפועל אנשים נוספים.

אם הם לא מביאים, שווה לבחון שינויים במוצר שיגרמו להם כן להזמין אנשים נוספים וליצור את קצב הצמיחה הרצוי לכם.

הטיפ להיום, בחנו את קצב הצמיחה האמיתי שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

למה להמשיך לכתוב למרות שה-AI יכתוב טוב יותר מאיתנו?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
האם המסך הוא הבעיה או פתרון לבעיה אחרת?

המסכים הם לא הבעיה – אלא מה שאין מאחוריהם

פרות קדושות

2
דק' קריאה
זה מסר חשוב. למה הוא מפהק?

לא העברת מסרים: 5 שקרים שסיפרו לכם על סטוריטלינג

עסקים

2
דק' קריאה

10 המאפיינים של הסיפור המענג ביותר לקריאה

מעבדה

3
דק' קריאה

5 עקרונות טכניים שכל אתר חייב לעמוד בהם

עסקים

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!