בחנו את קצב הצמיחה האמיתי שלכם

מה יקרה לאנשים שחוו והתנסו במוצר הייעודי שלכם? האם הם יספרו לחברים שלהם או ישמרו לעצמם?

הרבה עסקים ובפרט סטארטאפים מניחים שברגע שהמאמצים המוקדמים של המוצר יתנסו, הם יביאו את השאר.

העניין הוא שזה הנחת יסוד שלעיתים משוללת קשר עם המציאות. לכן צריך לבחון אותה ולשפר את המוצר בהתאם.

קחות קבוצה קטנה של קהל היעד שלכם, תנו להם לחוות ולהתנסות במוצר ובחנו כמה מהם מביאים בפועל אנשים נוספים.

אם הם לא מביאים, שווה לבחון שינויים במוצר שיגרמו להם כן להזמין אנשים נוספים וליצור את קצב הצמיחה הרצוי לכם.

הטיפ להיום, בחנו את קצב הצמיחה האמיתי שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

6 עקרונות למייל שפותחים, קוראים ומשאירים אחריו פרטים

עסקים

3
דק' קריאה

האלגוריתם הפנימי: כך תגרמו לאינטוציה שלכם לשרת אתכם

פרות קדושות

3
דק' קריאה

הערך האמיתי מאחורי הלוגו: האם הצליחו להפוך אותנו לפרסומות מהלכות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה

התיבלון הסודי של סטוריטלינג לפי לוואר ברטון

מעבדה

3
דק' קריאה

כוחה של האינטראקציה החיה עם הקהל: אומנות הסיפור בהופעה

מעבדה

3
דק' קריאה
AI, ChetGPT,רבי מכר, ספרים, קריאה, כתיבה, בינה מלכותית, רומן

האם הAI יחליף את הסופרים? ראיון עם ChetGPT.

פרות קדושות

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!