שווקו עם אינפורמציה, מכרו עם טרנספורמציה

אולי זה החליל צד עם הצליל היפה ביקום והנעים ביותר לנגינה – אבל הוא לא אומר לי כלום אם איני יודע ולא רוצה לדעת לנגן בחליל;

 

אינפורמציה – המידע על המוצר או השירות. מה המרכיבים והתכונות שלו. כמה מפגשים הסדנה כוללת ומי מעביר אותה.

 

האינפורמציה היא מידע יבש. לכן הלקוח מקבל ממנה תחושה שמנסים למכור לו ויוצרת התנגדות טבעית.

 

טרנספורמציה – משמעות המוצר לחיי הלקוח. למה התכונות האלה יגרמו לו עונג. איך הסדנה תשפר לו את איכות החיים.

 

השתדלו להעביר את האינפורמציה מראש. שהלקוח ידע עליה לפני שיחת המכירה שלכם – שתוכל לעסוק בעיקר בטרנספורמציה. 

 

הטיפ להיום, שווקו עם אינפורמציה, מכרו עם טרנספורמציה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

מה זה סטוריטלינג

הנה ההסבר הכי טוב שתשמעו על מה זה סטוריטלינג

עסקים

4
דק' קריאה

שלוש נרטיבים שונים כלפי הסכם הפסקת האש עם חיזבאללה

קונספציות

2
דק' קריאה

ערך עצמי שמבוסס על כסף הוא לא “מצליחנות” אלא נובורישיות פלצנית חלולה

פרות קדושות

4
דק' קריאה

האדם המרגיש: מה אם שיקרו לכם שהשכל עדיף מהרגש?

פרות קדושות

3
דק' קריאה

על מה יסכימו לשלם לנו בעתיד? מחשבות על יתרון האדם

קונספציות

5
דק' קריאה

האם 80% מהנשים נמשכות רק ל20% מהגברים ויתר הגברים נידונו לאומללות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!