שווקו עם אינפורמציה, מכרו עם טרנספורמציה

אולי זה החליל צד עם הצליל היפה ביקום והנעים ביותר לנגינה – אבל הוא לא אומר לי כלום אם איני יודע ולא רוצה לדעת לנגן בחליל;

 

אינפורמציה – המידע על המוצר או השירות. מה המרכיבים והתכונות שלו. כמה מפגשים הסדנה כוללת ומי מעביר אותה.

 

האינפורמציה היא מידע יבש. לכן הלקוח מקבל ממנה תחושה שמנסים למכור לו ויוצרת התנגדות טבעית.

 

טרנספורמציה – משמעות המוצר לחיי הלקוח. למה התכונות האלה יגרמו לו עונג. איך הסדנה תשפר לו את איכות החיים.

 

השתדלו להעביר את האינפורמציה מראש. שהלקוח ידע עליה לפני שיחת המכירה שלכם – שתוכל לעסוק בעיקר בטרנספורמציה. 

 

הטיפ להיום, שווקו עם אינפורמציה, מכרו עם טרנספורמציה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

קונספציות

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

קונספציות

2
דק' קריאה
שירה, רשתות חברתיות, יומנים, השראה, כתיבה, שיווק עצמי, פייסבוק

בין ספרות לשיווק עצמי- יחסי בגומלין בין כתיבה למדיה חברתית.

פרות קדושות

2
דק' קריאה

מה זה "נרטיב" ואיך הוא מעצב את המציאות שלנו

מעבדה

3
דק' קריאה
AI, ChetGPT,רבי מכר, ספרים, קריאה, כתיבה, בינה מלכותית, רומן

האם הAI יחליף את הסופרים? ראיון עם ChetGPT.

פרות קדושות

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!