השתמשו בחוק הקרבה

נניח שעניבה הופכת לאופנתית. בהתחלה נכריז במרד אני לא בקטע, אט אט נמצא את עצמנו עונבים עניבה ומרגישים חתיכים מתמיד.

 

מה קרה? איך פתאום התחלנו להתחבר לעניבה? התשובה היא חוק הקרבה. הוא פעל בצורה נהדרת על המוח שלנו.

 

חוק הקרבה אומר שאנחנו רואים בדברים קרובים שווים ואפילו זהים. כל האנשים המטופחים הלכו עם עניבה, וכך היא הפכה לאביזר טיפוח.

 

אם סלבריטאי יוצג ליד פריט כלשהו, הוא יראה לנו טרנדי ואטרקטיבי. אם הספא שבאנו לקנות תצולם בבית מרשים, היא תהפוך למרשימה.

 

חפשו איך לקרב בין הדברים הנכונים לכם בכרזת הפרסום, בהצגה של השירות שלכם או בהגשת המוצרים ללקוח.

 

הטיפ להיום, השתמשו בחוק הקרבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

מיתוג מחדש: 5 היתרונות בכישלון או איך כישלון הוא המפתח היחיד להצלחה

קלאסיקה

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

קלאסיקה

2
דק' קריאה

היי, ChatGPT preview-o1, במה אתה מיוחד ושונה מהמודל האחרון?

סיפור מותג

4
דק' קריאה

סליחה, יש לך מושג איך יוצרים סיפור?

מילון מושגים

14
דק' קריאה

גיבורים אאוט, בני אדם אין: איך דמות האנטי גיבור שינתה הכל?

אמנות הסיפור

3
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

אקטואליה

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!