נניח שעניבה הופכת לאופנתית. בהתחלה נכריז במרד אני לא בקטע, אט אט נמצא את עצמנו עונבים עניבה ומרגישים חתיכים מתמיד.
מה קרה? איך פתאום התחלנו להתחבר לעניבה? התשובה היא חוק הקרבה. הוא פעל בצורה נהדרת על המוח שלנו.
חוק הקרבה אומר שאנחנו רואים בדברים קרובים שווים ואפילו זהים. כל האנשים המטופחים הלכו עם עניבה, וכך היא הפכה לאביזר טיפוח.
אם סלבריטאי יוצג ליד פריט כלשהו, הוא יראה לנו טרנדי ואטרקטיבי. אם הספא שבאנו לקנות תצולם בבית מרשים, היא תהפוך למרשימה.
חפשו איך לקרב בין הדברים הנכונים לכם בכרזת הפרסום, בהצגה של השירות שלכם או בהגשת המוצרים ללקוח.
הטיפ להיום, השתמשו בחוק הקרבה.