השתמשו בחוק הקרבה

נניח שעניבה הופכת לאופנתית. בהתחלה נכריז במרד אני לא בקטע, אט אט נמצא את עצמנו עונבים עניבה ומרגישים חתיכים מתמיד.

 

מה קרה? איך פתאום התחלנו להתחבר לעניבה? התשובה היא חוק הקרבה. הוא פעל בצורה נהדרת על המוח שלנו.

 

חוק הקרבה אומר שאנחנו רואים בדברים קרובים שווים ואפילו זהים. כל האנשים המטופחים הלכו עם עניבה, וכך היא הפכה לאביזר טיפוח.

 

אם סלבריטאי יוצג ליד פריט כלשהו, הוא יראה לנו טרנדי ואטרקטיבי. אם הספא שבאנו לקנות תצולם בבית מרשים, היא תהפוך למרשימה.

 

חפשו איך לקרב בין הדברים הנכונים לכם בכרזת הפרסום, בהצגה של השירות שלכם או בהגשת המוצרים ללקוח.

 

הטיפ להיום, השתמשו בחוק הקרבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

מה זה סטוריטלינג

הנה ההסבר הכי טוב שתשמעו על מה זה סטוריטלינג

עסקים

4
דק' קריאה

שלוש נרטיבים שונים כלפי הסכם הפסקת האש עם חיזבאללה

קונספציות

2
דק' קריאה

ערך עצמי שמבוסס על כסף הוא לא “מצליחנות” אלא נובורישיות פלצנית חלולה

פרות קדושות

4
דק' קריאה

האדם המרגיש: מה אם שיקרו לכם שהשכל עדיף מהרגש?

פרות קדושות

3
דק' קריאה

על מה יסכימו לשלם לנו בעתיד? מחשבות על יתרון האדם

קונספציות

5
דק' קריאה

האם 80% מהנשים נמשכות רק ל20% מהגברים ויתר הגברים נידונו לאומללות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!