השתמשו בחוק הקרבה

נניח שעניבה הופכת לאופנתית. בהתחלה נכריז במרד אני לא בקטע, אט אט נמצא את עצמנו עונבים עניבה ומרגישים חתיכים מתמיד.

 

מה קרה? איך פתאום התחלנו להתחבר לעניבה? התשובה היא חוק הקרבה. הוא פעל בצורה נהדרת על המוח שלנו.

 

חוק הקרבה אומר שאנחנו רואים בדברים קרובים שווים ואפילו זהים. כל האנשים המטופחים הלכו עם עניבה, וכך היא הפכה לאביזר טיפוח.

 

אם סלבריטאי יוצג ליד פריט כלשהו, הוא יראה לנו טרנדי ואטרקטיבי. אם הספא שבאנו לקנות תצולם בבית מרשים, היא תהפוך למרשימה.

 

חפשו איך לקרב בין הדברים הנכונים לכם בכרזת הפרסום, בהצגה של השירות שלכם או בהגשת המוצרים ללקוח.

 

הטיפ להיום, השתמשו בחוק הקרבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

האם 80% מהנשים נמשכות רק ל20% מהגברים ויתר הגברים נידונו לאומללות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
האם הידיד הגדול ביותר של ישראל?

טראמפ במזרח התיכון: האם ישראל נשארת מאחור?

קונספציות

2
דק' קריאה

למה להמשיך לכתוב למרות שה-AI יכתוב טוב יותר מאיתנו?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
האם המסך הוא הבעיה או פתרון לבעיה אחרת?

המסכים הם לא הבעיה – אלא מה שאין מאחוריהם

פרות קדושות

2
דק' קריאה
זה מסר חשוב. למה הוא מפהק?

לא העברת מסרים: 5 שקרים שסיפרו לכם על סטוריטלינג

עסקים

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!