צרו עניין באמצעות תפנית בעלילה

לבני אדם יש תבניות סיפוריות בתוך הראש. התבניות האלה קובעות לכל סוג אדם מיהו או הוא צריך או מסוגל לעשות.

 

אחת הדרכים המרתקות והחיוביות ליצור עניין פרסומי, היא לקחת תבנית עלילתית ולשבור אותה באופן מפתיע ומעורר.

 

לדוגמה, תמונה של אדם שחור וכיתוב באדום: "מפחד?" ומיד אחריה: "אתה צריך לפחד. הוא רופא שיניים".

 

תמונה של נכה עם הכותרת: "מרגיש לא בנוח לידו?" ומתחתיה: "תצטרך להתמודד מולו בחצי הגמר".

 

חשבו על התבנית העלילתית המנוגדת לרעיון ולתוכן של העסק שלכם, הציגו ושברו אותה באופן חד וצרו עניין ורעננות.

 

הטיפ להיום, צרו עניין באמצעות תפנית בעלילה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

קונספציות

2
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

קונספציות

2
דק' קריאה

מה זה "נרטיב" ואיך הוא מעצב את המציאות שלנו

מעבדה

3
דק' קריאה

סיפור האטלנטיס: האם אכן היה אי שנעלם במעמקי הים?

פרות קדושות

2
דק' קריאה

חמשת המודלים הגדולים של הסיפור: מסע בין רעיונות שמשנים את העולם

מעבדה

4
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!