התנתקו מחרדת הדחייה

אף אחד לא רוצה שידחו אותו. דחייה היא חוויה קשה עוד מאז שהיינו ילדים ותלויים הישרדותית לחלוטין בהורים ובעולם המבוגרים. 

 

לכן להרבה עסקים יש קושי עם מכירות. לקוח מגלה עניין בעסק, אנחנו מתקשים להתקדם לסגירה או לא חוזרים אליו. 

 

זה קורה כי תת המודע שלנו שואל: "מה אם הוא יסרב?" והחשש הזה מצמית ואומר "נתקשר מחר" או "הוא כבר יחייג אליי". 

 

אבל הלקוח שלכם מוטרד באלף דברים, יתכן שהוא רוצה את השירות או המוצר שלכם – אתם חייבים לתת לזה צ'אנס

 

אמרו לעצמכם שוב ושוב, זה לא עניין אישי. זה ביזנס. הסירוב שלו כמעט תמיד יהיה קשור לשיקולים עסקיים שלו. זהו. 

 

הטיפ להיום, התנתקו מחרדת הדחייה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

קונספציות

2
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

קונספציות

2
דק' קריאה

מה זה "נרטיב" ואיך הוא מעצב את המציאות שלנו

מעבדה

3
דק' קריאה

סיפור האטלנטיס: האם אכן היה אי שנעלם במעמקי הים?

פרות קדושות

2
דק' קריאה
שירה, רשתות חברתיות, יומנים, השראה, כתיבה, שיווק עצמי, פייסבוק

בין ספרות לשיווק עצמי- יחסי בגומלין בין כתיבה למדיה חברתית.

פרות קדושות

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!