אף אחד לא רוצה שידחו אותו. דחייה היא חוויה קשה עוד מאז שהיינו ילדים ותלויים הישרדותית לחלוטין בהורים ובעולם המבוגרים.
לכן להרבה עסקים יש קושי עם מכירות. לקוח מגלה עניין בעסק, אנחנו מתקשים להתקדם לסגירה או לא חוזרים אליו.
זה קורה כי תת המודע שלנו שואל: "מה אם הוא יסרב?" והחשש הזה מצמית ואומר "נתקשר מחר" או "הוא כבר יחייג אליי".
אבל הלקוח שלכם מוטרד באלף דברים, יתכן שהוא רוצה את השירות או המוצר שלכם – אתם חייבים לתת לזה צ'אנס.
אמרו לעצמכם שוב ושוב, זה לא עניין אישי. זה ביזנס. הסירוב שלו כמעט תמיד יהיה קשור לשיקולים עסקיים שלו. זהו.
הטיפ להיום, התנתקו מחרדת הדחייה.