התנתקו מחרדת הדחייה

אף אחד לא רוצה שידחו אותו. דחייה היא חוויה קשה עוד מאז שהיינו ילדים ותלויים הישרדותית לחלוטין בהורים ובעולם המבוגרים. 

 

לכן להרבה עסקים יש קושי עם מכירות. לקוח מגלה עניין בעסק, אנחנו מתקשים להתקדם לסגירה או לא חוזרים אליו. 

 

זה קורה כי תת המודע שלנו שואל: "מה אם הוא יסרב?" והחשש הזה מצמית ואומר "נתקשר מחר" או "הוא כבר יחייג אליי". 

 

אבל הלקוח שלכם מוטרד באלף דברים, יתכן שהוא רוצה את השירות או המוצר שלכם – אתם חייבים לתת לזה צ'אנס

 

אמרו לעצמכם שוב ושוב, זה לא עניין אישי. זה ביזנס. הסירוב שלו כמעט תמיד יהיה קשור לשיקולים עסקיים שלו. זהו. 

 

הטיפ להיום, התנתקו מחרדת הדחייה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

למה להמשיך לכתוב למרות שה-AI יכתוב טוב יותר מאיתנו?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
האם המסך הוא הבעיה או פתרון לבעיה אחרת?

המסכים הם לא הבעיה – אלא מה שאין מאחוריהם

פרות קדושות

2
דק' קריאה
זה מסר חשוב. למה הוא מפהק?

לא העברת מסרים: 5 שקרים שסיפרו לכם על סטוריטלינג

עסקים

2
דק' קריאה

5 עקרונות טכניים שכל אתר חייב לעמוד בהם

עסקים

2
דק' קריאה

10 המאפיינים של הסיפור המענג ביותר לקריאה

מעבדה

3
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!