אתם מציעים את המוצר ללקוח פוטנציאלי. הוא מעלה בעיות ואתם פורמים אותם אחד אחרי השני בוודאות מוחלטת.
אתם מרגישים רהוטים וחדים מאי פעם. אבל הלקוח יכול לחשוב: "הוא רק רוצה למכור, עזוב אותו, הוא יאמר הכול"
משפטים חדים מדי, הבטחות גדולות מדי, ביטחון מופרז בתוצאות – כל אלה גורמים ללקוח להפסיק להאמין לכם.
צרו תסריט מכירה כדי להבין לעומק את המוטיבציה של הלקוחות, החסמים והפתרונות. אבל הציגו אותם ברכות אמינה.
אמרו: "אני מאוד מקווה שזה יעבוד, ההצלחה שלי היא סביב 80%". ולא: "זה 100% עובד! לא תאמין שלא עשית את זה קודם".
הטיפ להיום, אל תשמעו כמו תסריט מכירה.