אל תשמעו כמו תסריט מכירה

אתם מציעים את המוצר ללקוח פוטנציאלי. הוא מעלה בעיות ואתם פורמים אותם אחד אחרי השני בוודאות מוחלטת.

 

אתם מרגישים רהוטים וחדים מאי פעם. אבל הלקוח יכול לחשוב: “הוא רק רוצה למכור, עזוב אותו, הוא יאמר הכול”

 

משפטים חדים מדי, הבטחות גדולות מדי, ביטחון מופרז בתוצאות – כל אלה גורמים ללקוח להפסיק להאמין לכם.

 

צרו תסריט מכירה כדי להבין לעומק את המוטיבציה של הלקוחות, החסמים והפתרונות. אבל הציגו אותם ברכות אמינה.

 

אמרו: “אני מאוד מקווה שזה יעבוד, ההצלחה שלי היא סביב 80%”. ולא: “זה 100% עובד! לא תאמין שלא עשית את זה קודם”.

הטיפ להיום, אל תשמעו כמו תסריט מכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

הקמה, צמיחה או אולי משבר: מתי הזמן הנכון לפנות לייעוץ עסקי?

עסקים

4
דק' קריאה

מי באמת הפיל את משטר אסד? תלוי את מי שואלים

קונספציות

3
דק' קריאה

6 עקרונות למייל שפותחים, קוראים ומשאירים אחריו פרטים

עסקים

3
דק' קריאה

התיבלון הסודי של סטוריטלינג לפי לוואר ברטון

מעבדה

3
דק' קריאה

הערך האמיתי מאחורי הלוגו: האם הצליחו להפוך אותנו לפרסומות מהלכות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה

האלגוריתם הפנימי: כך תגרמו לאינטוציה שלכם לשרת אתכם

פרות קדושות

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!