אל תשמעו כמו תסריט מכירה

אתם מציעים את המוצר ללקוח פוטנציאלי. הוא מעלה בעיות ואתם פורמים אותם אחד אחרי השני בוודאות מוחלטת.

 

אתם מרגישים רהוטים וחדים מאי פעם. אבל הלקוח יכול לחשוב: "הוא רק רוצה למכור, עזוב אותו, הוא יאמר הכול"

 

משפטים חדים מדי, הבטחות גדולות מדי, ביטחון מופרז בתוצאות – כל אלה גורמים ללקוח להפסיק להאמין לכם.

 

צרו תסריט מכירה כדי להבין לעומק את המוטיבציה של הלקוחות, החסמים והפתרונות. אבל הציגו אותם ברכות אמינה.

 

אמרו: "אני מאוד מקווה שזה יעבוד, ההצלחה שלי היא סביב 80%". ולא: "זה 100% עובד! לא תאמין שלא עשית את זה קודם".

הטיפ להיום, אל תשמעו כמו תסריט מכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

מיתוג מחדש: 5 היתרונות בכישלון או איך כישלון הוא המפתח היחיד להצלחה

קלאסיקה

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

קלאסיקה

2
דק' קריאה

היי, ChatGPT preview-o1, במה אתה מיוחד ושונה מהמודל האחרון?

סיפור מותג

4
דק' קריאה

סליחה, יש לך מושג איך יוצרים סיפור?

מילון מושגים

14
דק' קריאה

גיבורים אאוט, בני אדם אין: איך דמות האנטי גיבור שינתה הכל?

אמנות הסיפור

3
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

אקטואליה

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!