נתחו את העסק וסביבתו באמצעות SWOT

 

עסקים חדשים וגם עסקים קיימים צריכים לנתח כל שנה את הסביבה העסקית שלהם והמצב בעסק בצורה שיטתית כדי לדייק יעדים והחלטות.

 

אחד מכלי הניתוח הפופולריים ביותר הוא ניתוח SWOT. כלי זה מורכב משלושה חלקים:

 

העסק עצמו – רשימת החולשות של העסק לעומת החוזקות שלו. לפי סדר חשיבות ובהשוואה למתחרים בשוק.

 

הסביבה העסקית – רשימת הזדמנויות וסיכונים הקיימים בשוק. כל מרכיב חיצוני  שיכול ליצור הזדמנות או להוות איום. 

 

יעדים – לנתח את המצב זה נהדר, אבל להוציא ממנו מסקנות מעשיות זו המטרה. בשלב זה מחליטים על תכנית העבודה המעשית.

 

הטיפ להיום, נתחו את העסק וסביבתו באמצעות SWOT.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

שלוש נרטיבים שונים כלפי הסכם הפסקת האש עם חיזבאללה

קונספציות

2
דק' קריאה

ערך עצמי שמבוסס על כסף הוא לא “מצליחנות” אלא נובורישיות פלצנית חלולה

פרות קדושות

4
דק' קריאה

האדם המרגיש: מה אם שיקרו לכם שהשכל עדיף מהרגש?

פרות קדושות

3
דק' קריאה

על מה יסכימו לשלם לנו בעתיד? מחשבות על יתרון האדם

קונספציות

5
דק' קריאה

האם 80% מהנשים נמשכות רק ל20% מהגברים ויתר הגברים נידונו לאומללות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
קריאה של ספרים, אנשים קוראים ספרות יפה

מה אנחנו מפסידים כשאנחנו קוראים פחות?

פרות קדושות

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!