ענו ל-3 השאלות המובילות מכירה

יום הרווקים הסיני גלגל לקבוצת עליבאבא השנה מעל 70 מיליארד דולר, כפול משנה שעברה. ההצלחה המסחררת הזו קשורה לאיזון בין שלושת שאלות המכירה:

 

למה לקנות – השאלה הראשונה קשורה לתועלת של המוצר. התשובה צריכה להיות השינוי והשיפור בחיי הלקוח – לא האיכות והשווי של המוצר.

 

למה אצלנו – השאלה השניה היא הבידול. כאן כבר אפשר להתייחס לאיכות המוצר, שירות, תכונה מיוחדת וגם כאן חשוב להבהיר למה הם משמעותיים ללקוח.

 

למה עכשיו – השאלה השלישית נשמעת מיותרת אבל היא זו שהובילה למכירות של קבוצת עליבאבא – אנשים לא מקבלים החלטה היום כשהם יכולים לדחות אותה למחר.

 

 הטיפ להיום, ענו על 3 השאלות המובילות מכירה להגברת המכירות שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

כשהסיפור שלך נשמע מופרך – אולי זה היתרון הכי גדול שלך

עסקים

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

קונספציות

2
דק' קריאה

יציאה או הכנעה: מפה נרטיבית עכשווית של המלחמה בעזה

קונספציות

2
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

קונספציות

2
דק' קריאה

5 שאלות שיהפכו כל דבר לסיפור מרתק

מעבדה

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!