חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ענו ל-3 השאלות המובילות מכירה

תוכן עניינים

יום הרווקים הסיני גלגל לקבוצת עליבאבא השנה מעל 70 מיליארד דולר, כפול משנה שעברה. ההצלחה המסחררת הזו קשורה לאיזון בין שלושת שאלות המכירה:

 

למה לקנות – השאלה הראשונה קשורה לתועלת של המוצר. התשובה צריכה להיות השינוי והשיפור בחיי הלקוח – לא האיכות והשווי של המוצר.

 

למה אצלנו – השאלה השניה היא הבידול. כאן כבר אפשר להתייחס לאיכות המוצר, שירות, תכונה מיוחדת וגם כאן חשוב להבהיר למה הם משמעותיים ללקוח.

 

למה עכשיו – השאלה השלישית נשמעת מיותרת אבל היא זו שהובילה למכירות של קבוצת עליבאבא – אנשים לא מקבלים החלטה היום כשהם יכולים לדחות אותה למחר.

 

 הטיפ להיום, ענו על 3 השאלות המובילות מכירה להגברת המכירות שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן עניינים

הנצפים ביותר

6 עקרונות למייל שפותחים, קוראים ומשאירים אחריו פרטים

סיפור מותג

Oz

20 נוב 2024

זה למה כל כך מאתגר להגדיר מהו סיפור

אמנות הסיפור

Oz

19 נוב 2024

ענו ל-3 השאלות המובילות מכירה

טיפ שיווק יומי

Oz

17 נוב 2024

מנעו מצב שבו עקרון ההדדיות פועל לרעתכם

טיפ שיווק יומי

Oz

5 נוב 2024

הפעילו הדדיות אצל הלקוחות

טיפ שיווק יומי

Oz

4 נוב 2024

השתחררו מפחד החשיפה

טיפ שיווק יומי

Oz

18 נוב 2024