ענו ל-3 השאלות המובילות מכירה

יום הרווקים הסיני גלגל לקבוצת עליבאבא השנה מעל 70 מיליארד דולר, כפול משנה שעברה. ההצלחה המסחררת הזו קשורה לאיזון בין שלושת שאלות המכירה:

 

למה לקנות – השאלה הראשונה קשורה לתועלת של המוצר. התשובה צריכה להיות השינוי והשיפור בחיי הלקוח – לא האיכות והשווי של המוצר.

 

למה אצלנו – השאלה השניה היא הבידול. כאן כבר אפשר להתייחס לאיכות המוצר, שירות, תכונה מיוחדת וגם כאן חשוב להבהיר למה הם משמעותיים ללקוח.

 

למה עכשיו – השאלה השלישית נשמעת מיותרת אבל היא זו שהובילה למכירות של קבוצת עליבאבא – אנשים לא מקבלים החלטה היום כשהם יכולים לדחות אותה למחר.

 

 הטיפ להיום, ענו על 3 השאלות המובילות מכירה להגברת המכירות שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

6 עקרונות למייל שפותחים, קוראים ומשאירים אחריו פרטים

עסקים

3
דק' קריאה

הערך האמיתי מאחורי הלוגו: האם הצליחו להפוך אותנו לפרסומות מהלכות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה

האלגוריתם הפנימי: כך תגרמו לאינטוציה שלכם לשרת אתכם

פרות קדושות

3
דק' קריאה

התיבלון הסודי של סטוריטלינג לפי לוואר ברטון

מעבדה

3
דק' קריאה

כוחה של האינטראקציה החיה עם הקהל: אומנות הסיפור בהופעה

מעבדה

3
דק' קריאה
AI, ChetGPT,רבי מכר, ספרים, קריאה, כתיבה, בינה מלכותית, רומן

האם הAI יחליף את הסופרים? ראיון עם ChetGPT.

פרות קדושות

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!