חפשו את הרצון הממשי של הלקוחות

סקרי שוק לרוב שואלים אנשים מה הם רוצים או כמה הם היו מוכנים לשלם, הבעיה היא שאנשים עונים לפי המודע שלהם.

רצון הוא משהו שגורם לאנשים לרוץ ולרצות לשלם. בני אדם הם יצור די מורכב ולכן צריך להבחין בכמה סוגי רצון:

רצון בדיבורים – אנשים לעיתים אומרים שהם רוצים, רק שהם לא באמת מודעים לרצון שמניע אותם וגורם להם לפעול.

רצון לרצות – אנשים לרוב לא רוצים לאכול ירקות, זה לא טעים להם. אבל הם רוצים לרצות לאכול ירקות – זה לא רצון אמיתי.

רצון ממשי – זה מה שהעסק שלכם צריך. רצון כזה משתקף בהתנהגות בחיים האמיתיים של הלקוח האידיאלי שלנו.

הטיפ להיום, חפשו את הרצון הממשי של הלקוחות.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

אקטואליה

2
דק' קריאה

מה הסיכוי שכל הסיפורים בעולם הם רק 7 קווי עלילה? הכירו את התיאוריה של כריסטופר בוקר

אמנות הסיפור

4
דק' קריאה

יהדות: הגבול המטושטש בין אמת לשקר, והאם זה באמת מעניין

קלאסיקה

3
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

אקטואליה

2
דק' קריאה

אלוהים: שאלה פילוסופית, או מסע מרתק אל תוך הנפש

קלאסיקה

4
דק' קריאה

כן, יש דבר כזה ידידים; קיימת בעולם אהבה אפלטונית

קלאסיקה

4
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!