כולם מכירים את חוק המספרים הגדולים אם ידעו, יכירו ויחשפו אליי כמות מספקת של אנשים – יהיה מתוכם אחוז שמעוניין לרכוש.
זה נכון, בגדול. בקטן – פחות. אנחנו מוצפים ונחשפים היום לאלפי עסקים ומסרים – לכן החשיפה ותשומת הלב עצמם שווים מעט.
מה שווה הרבה? אמון – מישהו שעומד מאחורי המילים שלו. עסק שעומד ברצינות מלאה מאחרי המוצר או השירות שלו.
ב’קוקופוניית’ הדיגיטל האינסופית, חשיפה היא מצרך זול וזמין שכל עסק יכול להשיג די בקלות – לכן אמון הוא המשחק האמיתי.
אמון לא נוצר מעצמו, צריך לבנות ולתחזק אותו לא פחות מחשיפה ותשומת לב, חשבו איך להעמיק ולהעצים את האמון בעסק שלכם.
הטיפ להיום, העדיפו אמון על פני חשיפה ותשומת לב.