העדיפו אמון על פני חשיפה ותשומת לב

כולם מכירים את חוק המספרים הגדולים אם ידעו, יכירו ויחשפו אליי כמות מספקת של אנשים – יהיה מתוכם אחוז שמעוניין לרכוש.

 

זה נכון, בגדול. בקטן – פחות. אנחנו מוצפים ונחשפים היום לאלפי עסקים ומסרים – לכן החשיפה ותשומת הלב עצמם שווים מעט.

 

מה שווה הרבה? אמון – מישהו שעומד מאחורי המילים שלו. עסק שעומד ברצינות מלאה מאחרי המוצר או השירות שלו.

 

ב'קוקופוניית' הדיגיטל האינסופית, חשיפה היא מצרך זול וזמין שכל עסק יכול להשיג די בקלות – לכן אמון הוא המשחק האמיתי.

 

אמון לא נוצר מעצמו, צריך לבנות ולתחזק אותו לא פחות מחשיפה ותשומת לב, חשבו איך להעמיק ולהעצים את האמון בעסק שלכם.

 

הטיפ להיום, העדיפו אמון על פני חשיפה ותשומת לב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

למה להמשיך לכתוב למרות שה-AI יכתוב טוב יותר מאיתנו?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
האם המסך הוא הבעיה או פתרון לבעיה אחרת?

המסכים הם לא הבעיה – אלא מה שאין מאחוריהם

פרות קדושות

2
דק' קריאה
זה מסר חשוב. למה הוא מפהק?

לא העברת מסרים: 5 שקרים שסיפרו לכם על סטוריטלינג

עסקים

2
דק' קריאה

5 עקרונות טכניים שכל אתר חייב לעמוד בהם

עסקים

2
דק' קריאה

10 המאפיינים של הסיפור המענג ביותר לקריאה

מעבדה

3
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!