סמנכ"ל איקאה הגיע לעבודה עם פרארי. המנכ"ל ביקש ממנו שישאיר אותה בבית ויגיע לעבודה עם רכב אחר.
"איקאה הוא שם כפר סקנדינבי צנוע ולא ראוותני, הערכים של המותג נבנו על הרעיון של חיים טובים ופשוטים" הבהיר.
לקוחות לא יכולים להגיע לחנייה של איקאה, לראות פרארי בחניית הצוות ולהמשיך להאמין לערכי המותג.
ערכי העסק הם לא שורות שממלאים באסטרטגיית החברה, אלא משהו שצריך לעמוד מאחוריו ולשקף אותו בנאמנות.
אם מאמינים שאתם מאמינים לערכים שלכם – מאמינים לכם. לכן צרו אמינות באמצעות ערכים שבאים לידי ביטוי.
הטיפ להיום, הפגינו אמינות באמצעות דוגמה אישית.