הפגינו אמינות באמצעות דוגמה אישית

סמנכ"ל איקאה הגיע לעבודה עם פרארי. המנכ"ל ביקש ממנו שישאיר אותה בבית ויגיע לעבודה עם רכב אחר.

 

"איקאה הוא שם כפר סקנדינבי צנוע ולא ראוותני, הערכים של המותג נבנו על הרעיון של חיים טובים ופשוטים" הבהיר.

 

לקוחות לא יכולים להגיע לחנייה של איקאה, לראות פרארי בחניית הצוות ולהמשיך להאמין לערכי המותג.

 

ערכי העסק הם לא שורות שממלאים באסטרטגיית החברה, אלא משהו שצריך לעמוד מאחוריו ולשקף אותו בנאמנות.

 

אם מאמינים שאתם מאמינים לערכים שלכם – מאמינים לכם. לכן צרו אמינות באמצעות ערכים שבאים לידי ביטוי.

 

הטיפ להיום, הפגינו אמינות באמצעות דוגמה אישית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

קונספציות

2
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

קונספציות

2
דק' קריאה

מה זה "נרטיב" ואיך הוא מעצב את המציאות שלנו

מעבדה

3
דק' קריאה

סיפור האטלנטיס: האם אכן היה אי שנעלם במעמקי הים?

פרות קדושות

2
דק' קריאה
שירה, רשתות חברתיות, יומנים, השראה, כתיבה, שיווק עצמי, פייסבוק

בין ספרות לשיווק עצמי- יחסי בגומלין בין כתיבה למדיה חברתית.

פרות קדושות

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!