צרו אמינות באמצעות חוויה אחידה

כשאני נוסע רחוק מהבית ורואה שלט של “ארומה”, יש סיכוי גבוה שאני אעצור לקפה. הרי תמיד בא לי קפה טוב.

 

זה קורה מכיוון שהם הצליחו ליצור חוויה אחידה וצפויה מראש – אני מכיר את הטעם שלהם, השירות, המחיר ואפילו האווירה במקום. 

 

אם הייתי רואה שלט של בית קפה שאני לא מכיר או שקיבלתי ממנו חוויות שונות מדאי, כנראה שלא אעצור, פשוט כי אין לי מושג איך זה יהיה.

 

אחרי מספר חוויות קבועות ושיטתיות בסניפים שונים, אני מרגיש אמינות וביטחון כלפי החוויה הצפויה לי במקום. 

 

צרו חוויה אחידה באמצעות שתי שאלות פשוטות: “מה החוויה האידיאלית עבור הלקוח שלי?” וגם “איך אני יכול לקבע כל חלק בה?”

הטיפ להיום, צרו אמינות באמצעות חוויה אחידה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

שלוש נרטיבים שונים כלפי הסכם הפסקת האש עם חיזבאללה

קונספציות

2
דק' קריאה

ערך עצמי שמבוסס על כסף הוא לא “מצליחנות” אלא נובורישיות פלצנית חלולה

פרות קדושות

4
דק' קריאה

האדם המרגיש: מה אם שיקרו לכם שהשכל עדיף מהרגש?

פרות קדושות

3
דק' קריאה

על מה יסכימו לשלם לנו בעתיד? מחשבות על יתרון האדם

קונספציות

5
דק' קריאה

האם 80% מהנשים נמשכות רק ל20% מהגברים ויתר הגברים נידונו לאומללות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
קריאה של ספרים, אנשים קוראים ספרות יפה

מה אנחנו מפסידים כשאנחנו קוראים פחות?

פרות קדושות

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!