מנעו מצב שבו עקרון ההדדיות פועל לרעתכם

אתם רוצים ליצור הדדיות ולכן מגיעים ללקוח לפגישת מכירה ובה שופכים את הידע והניסיון שלכם. ייתכן שפספסתם את הנקודה.

 

הלקוח אכן יחוש מחויבות כלפיכם להתקדם, בפרט אם הוא אדם הגון. אבל בתחומים רבים המאמץ הזה לא מצדיק את התוצאה.

 

עקרון ההדדיות לא סימטרי: מישהו יכול להעניק דוגמית ריח בשווי שקל וארכוש ממנו בושם ב-500 שקל.

 

לכן, כאשר מפעילים את עקרון ההדדיות, חשבו עלות מול תועלת. עשו חישוב סטטיסטי של ממוצע ההשקעה שלכם מול התמורה.

 

אל תעניקו בושם כדי שירכשו מכם דוגמית. ודאו שעקרון ההדדיות בעסק שלכם פועל נכון ובכיוון שלכם.

 

הטיפ להיום, מנעו מצב שבו עקרון ההדדיות פועל לרעתכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

אקטואליה

2
דק' קריאה

מה הסיכוי שכל הסיפורים בעולם הם רק 7 קווי עלילה? הכירו את התיאוריה של כריסטופר בוקר

אמנות הסיפור

4
דק' קריאה

יהדות: הגבול המטושטש בין אמת לשקר, והאם זה באמת מעניין

קלאסיקה

3
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

אקטואליה

2
דק' קריאה

אלוהים: שאלה פילוסופית, או מסע מרתק אל תוך הנפש

קלאסיקה

4
דק' קריאה

כן, יש דבר כזה ידידים; קיימת בעולם אהבה אפלטונית

קלאסיקה

4
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!