חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מנעו מצב שבו עקרון ההדדיות פועל לרעתכם

אתם רוצים ליצור הדדיות ולכן מגיעים ללקוח לפגישת מכירה ובה שופכים את הידע והניסיון שלכם. ייתכן שפספסתם את הנקודה.

 

הלקוח אכן יחוש מחויבות כלפיכם להתקדם, בפרט אם הוא אדם הגון. אבל בתחומים רבים המאמץ הזה לא מצדיק את התוצאה.

 

עקרון ההדדיות לא סימטרי: מישהו יכול להעניק דוגמית ריח בשווי שקל וארכוש ממנו בושם ב-500 שקל.

 

לכן, כאשר מפעילים את עקרון ההדדיות, חשבו עלות מול תועלת. עשו חישוב סטטיסטי של ממוצע ההשקעה שלכם מול התמורה.

 

אל תעניקו בושם כדי שירכשו מכם דוגמית. ודאו שעקרון ההדדיות בעסק שלכם פועל נכון ובכיוון שלכם.

 

הטיפ להיום, מנעו מצב שבו עקרון ההדדיות פועל לרעתכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

אחלה גבר שבעולם: 3 שלבים בדמות הגבר הישראלי

קלאסיקה

Oz

1 דצמ 2024

מיתוג מחדש: 5 היתרונות בכישלון או איך כישלון הוא המפתח היחיד להצלחה

קלאסיקה

Oz

17 נוב 2024

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

קלאסיקה

Oz

10 ספט 2024

מה הסיכוי שכל הסיפורים בעולם הם רק 7 קווי עלילה? הכירו את התיאוריה של כריסטופר בוקר

אמנות הסיפור

Oz

5 נוב 2024

גן עדן, הסוד שהאנושות מחפשת מאז ומעולם

קלאסיקה

Oz

10 ספט 2024

מה הסיכוי שהקפה התחיל בכלל כתעלומה מיסטית?

קלאסיקה

Oz

10 ספט 2024