מנעו מצב שבו עקרון ההדדיות פועל לרעתכם

אתם רוצים ליצור הדדיות ולכן מגיעים ללקוח לפגישת מכירה ובה שופכים את הידע והניסיון שלכם. ייתכן שפספסתם את הנקודה.

 

הלקוח אכן יחוש מחויבות כלפיכם להתקדם, בפרט אם הוא אדם הגון. אבל בתחומים רבים המאמץ הזה לא מצדיק את התוצאה.

 

עקרון ההדדיות לא סימטרי: מישהו יכול להעניק דוגמית ריח בשווי שקל וארכוש ממנו בושם ב-500 שקל.

 

לכן, כאשר מפעילים את עקרון ההדדיות, חשבו עלות מול תועלת. עשו חישוב סטטיסטי של ממוצע ההשקעה שלכם מול התמורה.

 

אל תעניקו בושם כדי שירכשו מכם דוגמית. ודאו שעקרון ההדדיות בעסק שלכם פועל נכון ובכיוון שלכם.

 

הטיפ להיום, מנעו מצב שבו עקרון ההדדיות פועל לרעתכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

האם 80% מהנשים נמשכות רק ל20% מהגברים ויתר הגברים נידונו לאומללות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
האם הידיד הגדול ביותר של ישראל?

טראמפ במזרח התיכון: האם ישראל נשארת מאחור?

קונספציות

2
דק' קריאה

למה להמשיך לכתוב למרות שה-AI יכתוב טוב יותר מאיתנו?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
האם המסך הוא הבעיה או פתרון לבעיה אחרת?

המסכים הם לא הבעיה – אלא מה שאין מאחוריהם

פרות קדושות

2
דק' קריאה
זה מסר חשוב. למה הוא מפהק?

לא העברת מסרים: 5 שקרים שסיפרו לכם על סטוריטלינג

עסקים

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!