אתם רוצים ליצור הדדיות ולכן מגיעים ללקוח לפגישת מכירה ובה שופכים את הידע והניסיון שלכם. ייתכן שפספסתם את הנקודה.
הלקוח אכן יחוש מחויבות כלפיכם להתקדם, בפרט אם הוא אדם הגון. אבל בתחומים רבים המאמץ הזה לא מצדיק את התוצאה.
עקרון ההדדיות לא סימטרי: מישהו יכול להעניק דוגמית ריח בשווי שקל וארכוש ממנו בושם ב-500 שקל.
לכן, כאשר מפעילים את עקרון ההדדיות, חשבו עלות מול תועלת. עשו חישוב סטטיסטי של ממוצע ההשקעה שלכם מול התמורה.
אל תעניקו בושם כדי שירכשו מכם דוגמית. ודאו שעקרון ההדדיות בעסק שלכם פועל נכון ובכיוון שלכם.
הטיפ להיום, מנעו מצב שבו עקרון ההדדיות פועל לרעתכם.