השתחררו מפחד החשיפה

על פי מחקרים, הפחד הגדול ביותר בעולם המערבי הוא חשיפה לקהל. כן, יותר ממוות. אנשים מעדיפים להיות בארון הקבורה מאשר להספיד…

 

אחת הבעיות הקשות ביותר של שיווק היא *הפחד מחשיפה*. אנשים מתכננים מוצר, מייצרים, משפרים ומשפרים ולא יוצאים איתו.

 

לעיתים זה פרפקציוניזם, אבל לעיתים זה הפחד מחשיפה. עדיף להישאר במקום המוגן והשקט של אני והמוצר שלי.

 

אבל אין דבר מחכים ומקדם יותר מקהל היעד שלכם. הוא יוכל לומר לכם באינטואיציה כמעט מיידית מה שלוקח שנים לחקור:)

 

כדי להצליח בכך צריך לעמוד מול הפחד, להכיר את הקושי בחשיפה ולשבור אותו לאט או בבת אחת– העיקר לחתור למגע מול קהל היעד שלכם.

 

הטיפ להיום, השתחררו מפחד החשיפה .

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

כשהסיפור שלך נשמע מופרך – אולי זה היתרון הכי גדול שלך

עסקים

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

קונספציות

2
דק' קריאה

יציאה או הכנעה: מפה נרטיבית עכשווית של המלחמה בעזה

קונספציות

2
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

קונספציות

2
דק' קריאה

5 שאלות שיהפכו כל דבר לסיפור מרתק

מעבדה

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!