על פי מחקרים, הפחד הגדול ביותר בעולם המערבי הוא חשיפה לקהל. כן, יותר ממוות. אנשים מעדיפים להיות בארון הקבורה מאשר להספיד…
אחת הבעיות הקשות ביותר של שיווק היא *הפחד מחשיפה*. אנשים מתכננים מוצר, מייצרים, משפרים ומשפרים ולא יוצאים איתו.
לעיתים זה פרפקציוניזם, אבל לעיתים זה הפחד מחשיפה. עדיף להישאר במקום המוגן והשקט של אני והמוצר שלי.
אבל אין דבר מחכים ומקדם יותר מקהל היעד שלכם. הוא יוכל לומר לכם באינטואיציה כמעט מיידית מה שלוקח שנים לחקור:)
כדי להצליח בכך צריך לעמוד מול הפחד, להכיר את הקושי בחשיפה ולשבור אותו לאט או בבת אחת– העיקר לחתור למגע מול קהל היעד שלכם.
הטיפ להיום, השתחררו מפחד החשיפה .